اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه شهرکرد:

پس از هر انتخابات عصبانیت عاید دشمنان می‎شود

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهرکرد گفت: دشمن همواره روی برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی حساس بوده و هست اما به لطف خدا مردم در همه مقاطع آنچنان عمل کرده‌اند که پس از هر انتخابات چیزی جز عصبانیت عاید دشمن نشده است.

پس از هر انتخابات عصبانیت عاید دشمنان می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‎الاسلام محمد احمدی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته مردم شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی این شهر، به اهمیت انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و اظهار داشت: از امام راحل عظیم‎الشان درباره انتخابات جملات و توصیه‌های زیادی به یادگار مانده که نشان از اهمیت انتخابات در جامعه اسلامی دارد که از جمله ایشان در سخنانی انتخابات را عامل حفظ اسلام عنوان کردند که اتفاقا این فرمایش مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و در این باره اظهار شده است.

وی افزود: دشمن همواره روی برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی حساس بوده و هست اما به لطف خدا مردم در همه مقاطع آنچنان عمل کرده‌اند که پس از هر انتخابات چیزی جز عصبانیت عاید دشمن نشده است.

خطیب جمعه شهرکرد شرایط خاص برگزاری انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: طراحان انقلاب مخملی انتخابات را بهترین فرصت برای رسیدن به اهداف خود می‌دانند و از سوی دیگر انتخابات 12 اسفند نخستین انتخابات پس از فتنه شکست‌خوردگان در انتخابات سال 88 است و از این رو دشمن برای این انتخابات برنامه‌ریزی گسترده دارد که باید هوشیار بود.

به گفته وی آنچه دشمن را همچون ادوار گذشته ناامید و عصبانی می‎کند، هوشیاری ملت است که می‌تواند همه توطئه‌های دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرده و شر آنان را به خودشان واگذارد.

احمدی با اشاره به هم‎کاسه شدن همه فتنه‎گران داخلی و خارجی، رقاصان، سلطنت‌طلبان، بی‎دینان و توده‌ای‌ها برای مقابله با جمهوری اسلامی و متوقف کردن آن در این مقطع مهم و حساس از تاریخ انقلاب، ادامه داد: دشمن همه عوامل را در این راستا به کار گرفته و این بار جنگ اقتصادی را نیز به ابزارهای مقابله‌ای خود افزوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی که باید خداوند را به واسطه نعمت این رهبر روشن ضمیر شاکر بود، اوائل سال جاری بحث جهاد اقتصادی را مطرح کردند و فرمودند وقتی از جهاد سخن می‎گوییم، یعنی اینکه دشمن در برابر ما ایستاده است و امروز این دشمن را ما آشکارا مشاهده می‏‎کنیم.

احمدی به تصویب تحریم نفت ایران از سوی اروپایی‌ها اشاره کرد و گفت: اروپا فقط مقصد 18 درصد نفت تولیدی ماست و هستند مشتریانی که جایگزین این خریداران اروپایی شوند و از این رو این تحریم آنچنان مسئله مهمی برای اقتصاد ایران نیست.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در این میان قابل توجه است، واگذاری زمان اجرای این طرح به شش ماه بعد است که بدون تردید آنها  برای تاثیرگذاری بر انتخابات 12 اسفند این طرح را در این مقطع در دستور کار قرار داده و تصویب و اعلام کرده‎اند.

خطیب جمعه شهرکرد افزود: فشار و هجمه به ولایت‌فقیه، قانون اساسی، شورای نگهبان و هجمه به سلامت انتخابات هم در دستور کار دشمن قرار گرفته و بنابراین این شعارها از حلقوم هر کس که برخواست بدون تردید در خط دشمن است تا مردم را خسته کرده و دلسرد کند.

وی بر ضرورت حفظ هوشیاری و درک میدان جنگ دشمن، اظهار داشت: باید همچنان که امام راحل عظیم‎الشان سفارش فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکتمان آسیبی نرسد.

احمدی تصریح کرد: دشمن بداند که ملت ولایت فقیه را تجلی ولایت خدا و رسول در عصر غیبت امام معصوم می‌داند و تا آخرین قطره خون از ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: اینک که دشمن با اهرم و ابزار اقتصاد به جنگ با جمهوری اسلامی آمده‌، مسئولان هوشیار بوده و مراقبت و نظارت کنند و به سودجویان، مفسدان، محتکران و گران‌فروشان فرصت ندهند تا مردم را به زحمت و دردسر اندازند.

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید با گرانفروشی، احتکار و هر نوع سوءاستفاده از این شرایط به شدت و بدون ملاحظه برخورد کنند.

وی اضافه کرد: با عنایت حضرت ولی عصر (عج) ملت سرافراز ایران شیطنت‌های جدید دشمن را در 22 بهمن و 12 اسفند پاسخ داده و مشت محکمی به دهان دشمنان خارجی و شیاطین فتنه‌گر داخلی خواهد زد.

احمدی همچنین در بخش دیگری از این خطبه‌ها به در پیش بودن شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت حضرت مهدی(عج) اشاره و به نمازگزاران توصیه کرد تا از فرصت مراسم‌ها و برنامه‎های این روز برای شناخت بیشتر و افزایش معرفت نسبت به ائمه هدی استفاده کنند.

وی همچنین با گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی و تاریخ‏ساز حضرت امام به ایران و آغاز دهه فجر، اضافه کرد: همه وظیفه خود بدانند و برای برگزاری برنامه‌ها و آیین‎های این دهه پرشکوه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول