اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان خبر داد

فعالیت 3500 نفر عوامل ستادی در اجرای انتخابات زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: در اجرای انتخابات شهرستان زنجان بیش از 3 هزار و 500 نفر عوامل ستادی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 3500 نفر عوامل ستادی در اجرای انتخابات زنجان
عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه امسال در اجرای انتخابات 3 هزار و 750 نفر عوامل اجرایی فرآیندهای انتخاباتی را اجرا می‌کنند، ادامه داد: انتخابات یک تکلیف ملی است و همه شهروندان باید همکاری‌های لازم را در راستای اجرای این فرآیند داشته باشند.
فرماندار شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات 286 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابی زنجان و طارم فعال می‌شود.
وی با بیان اینکه 166 شعبه ثابت در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای اخذ رای ایجاد می‌شود، افزود: همچنین 120 شعبه سیار نیز به منظور سهولت و دسترسی آسان شهروندان در سطح شهرستان ایجاد می‌شود.
راشاد یادآور شد: باید تعداد رایانه مورد نظر به منظور انجام اقدامات الکترونیکی در شعبه‌های اخذ رای تهیه شود تا مشکلی در زمینه ارائه خدمات به رای دهندگان وجود نداشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دوم اسفند نتیجه نهایی تایید و یا رد صلاحیت شدگان به صورت نهایی مشخص می‌شود، اضافه کرد: امسال 43 نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم داوطلب نمایندگی انتخابات شده بودند.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه از مجموع افراد داوطلب شده 36 نفر از طریق فرمانداری شهرستان زنجان نام‌نویسی کرده‌‌اند، ادامه داد: همچنین هفت نفر نیز از طریق وزارت کشور نام‌نویسی خود را انجام دادند.
وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان 37 نفر مرد داوطلب نمایندگی مجلس شده‌اند، اضافه کرد: همچنین شش نفر داوطلب زن نیز در این دوره داوطلب نمایندگی مجلس شده‌‌اند.
راشاد با بیان اینکه در این دوره از انتخابات هفت داوطلب دارای مدرک دکترا هستند، ادامه داد: همچنین 34 نفر از داوطلبان نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
وی همچنین یادآور شد: از بین داوطلبان نمایندگی انتخابات دو نفر نیز دارای مدرک معادل هستند.
فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه از مجموع داوطلبان نمایندگی مجلس 12 داوطلب دارای سابقه مدیریت اجرایی هستند، افزود: دو نفر از داوطلبان نیز دارای سابقه نمایندگی مجلس در گذشته هستند.
وی با بیان اینکه هشت داوطلب سابقه شرکت در شورای شهر را دارا هستند، ادامه داد: همچنین هفت نفر از داوطلبان غیر مقیم هستند.
راشاد با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان فقط یک داوطلب روحانی است، اضافه کرد: یک داوطلب نیز دارای سابقه رد صلاحیت در دوره‌های قبل بوده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول