اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

بازرسان صندوق‌های انتخاباتی بی‌طرفانه عمل کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بازرسان صندوق‌های انتخاباتی بی‌طرفانه و بدون وابستگی به کاندیداها به وظایف خود عمل کنند.

بازرسان صندوق‌های انتخاباتی بی‌طرفانه عمل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد طالبی شامگاه روز گذشته در نشست مشترک فرمانداران اظهار داشت: فلسفه وجودی هیئت بازرسی انتخابات اطمینان خاطر مردم به برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در کشور است و دولت در این راستا تمهیدات و تدابیر لازم را اندیشیده تا نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با سلامتی و صحت کامل برگزار شود.
وی با بیان اینکه وزارت کشور مأمور اجرای انتخابات است، افزود: در عمل عمده فرآیند اجرای برگزاری انتخابات بر عهده مردم است و بازرسان و مسئولان اجرایی انتخابات وظیفه برگزاری انتخابی قانونمند و سالم را برعهده دارند.
طالبی ادامه داد: مهمترین وظیفه بازرسان در جریان برگزاری انتخابات نظارت بر دقت عملکرد مجریان برگزاری انتخابات است و شبکه دقیق بازرسی و نظارت بر انتخابات باید ایجاد و موارد به موقع به مردم اطلاع‌رسانی شود.
این مسئول با تأکید بر اصل بی‌طرفی فرمانداران در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانداران به دور از هر گونه طرفداری از کاندیدای خاصی و با نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی مبنی بر هرگونه اقدام بر ضد یا نفع هر یک از کاندیداها، به وظایف قانونی خود در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخاباتی سالم و قانونمند عمل کنند.
وی اضافه کرد: رعایت قانون و قانونمداری خط قرمز ماست و باید در انتخاب بازرسان صندوق‌های انتخاباتی دقت لازم در بی‌طرفی آنها و عدم وابستگی‌شان به کاندیداها مورد توجه قرار گیرد.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات، انتخاباتی سالم و دور از هیچ شبهه‌ای با حضور حداکثری مردم در کشور و به ویژه در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول