اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

منفعت‌طلبان انتخاباتی نزد پروردگار شرمنده خواهند بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: هر کس در انتخابات به فکر منافع خود باشد و مردم را فراموش کند فردای قیامت در نزد پروردگار شرمنده خواهد بود.

منفعت‌طلبان انتخاباتی نزد پروردگار شرمنده خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: در هفته گذشته شاهد تحریم‌های نفتی علیه جمهوری اسلامی از سوی وزرای خارجه کشورهای اروپایی و آمریکا بودیم.

امام جمعه چرام در ادامه گفت: هدف آنها از تحریم، فشار بر جمهوری اسلامی به منظور کشاندن به پای میز مذاکره است.

طزری بیان داشت: آن‌ها فکر می‌کنند با این کار می‌توانند برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشورمان را متوقف کنند و فراموش کرده‌اند این نظام در طول سال‌ها از شکل‌گیری ذره‌ای از مواضع به حق و قانونی خود عقب ننشسته است.

امام جمعه چرام در ادامه گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب هر کشوری که بخواهد منافع ما را تهدید کند ما نیز منافع آن کشور را در سراسر جهان مورد تهدید قرار خواهیم داد.

طزری گفت: آن‌ها باید بدانند که تنگه هرمز جزئی از خاک ایران اسلامی است و این حق برای ما محفوظ است که هر گاه اراده کنیم در صورت تهدیدات دشمنان می‌توانیم آن را ببندیم.

وی از آغاز دهه فجر انقلاب و سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی گفت و افزود: دهه فجر آغاز تحقق وعده الهی برای استقرار حکومت صالحان در زمین است.

امام جمعه چرام تصریح کرد: در دهه فجر ثابت شد که با استقامت و پایداری می‌توان حکومت‌های دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را برکنار کرد و حکومت صالحان را در زمین پایه‌گذاری کرد.

طزری تشکیل حکومت اسلامی را یکی از خواسته‌های انبیاء الهی و همه بزرگان در طول تاریخ دانست و گفت: این خواسته در عصر ما محقق شد که باید قدر آن را بدانیم و تا استقرار کامل آن در سراسر جهان که با حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر (عج)همزمان خواهد بود از آن پاسداری کنیم.

امام جمعه چرام به انتخابات مجلس شورای اسلامی و وظیفه‌ای که در قبال آن بر عهده داریم اشاره کرد و بیان داشت: باید در انتخاب اصلح به‌گونه‌ای عمل کنیم که در پیشگاه خداوند توان جواب دادن را داشته باشیم.

طزری عنوان کرد: هر کس در انتخابات به فکر منافع خود باشد و مردم را فراموش کند فردای قیامت در نزد پروردگار شرمنده خواهد بود.

انتهای پیام/ی30/چ3000

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول