اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان بیان کرد

جمعیت کاشان بین 310 تا 320 هزار نفر

خبرگزاری فارس: معاون استاندار اصفهان گفت: بر اساس سرشماری صورت گرفته جمعیت شهرستان کاشان بین 310 تا 320 هزار نفر است.

جمعیت کاشان بین 310 تا 320 هزار نفر
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد جمعیت در سرشماری اخیر نفوس و مسکن بر اساس آمارهای اولیه برآورد شده است.
وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بروز مشکلات احتمالی در روند عملیات سرشماری نفوس و مسکن سال 90، این طرح عظیم ملی در مجموعه شهرستان کاشان با موفقیت آغاز شد و به پایان رسید.
مدیر اجرایی آمار، نفوس و مسکن شهرستان کاشان اعتبارات اختصاص داده شده برای اجرای طرح سرشماری در شهرستان کاشان را اندک خواند و عنوان داشت: پیش‌بینی می‌شد اعتبارات اندک اختلالاتی در کارها به دنبال داشته باشد اما با توجه به فشارهایی که به نیروهای سرشماری آمد کار سرشماری با موفقیت به پایان رسید.
جوادی با اشاره به کاهش دوره سرشماری نفوس و مسکن از 10 سال به پنج سال یادآور شد: تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب و بدون مشکل سرشماری در شهرستان انجام شده بود.
معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه درصد بالایی از شهروندان در امر سرشماری مشارکت داشتند یادآور شد: در فاصله 20 روزه سرشماری اطلاعات برخی مکان‌ها و خانوارهایی که به دلایل مختلف از جمله عدم همکاری با مأموران، سرشماری نشده بودند جمع‌آوری و سپس به استان ارسال شد.
به گفته جوادی، سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان کاشان دارای عملیات قوی و سنگینی بود که با وجود تنوع آماری قابل توجه اطلاعات ثبت شده از دقت بالایی برخوردار هستند.
فرماندار کاشان با بیان اینکه آمار کلی شهرستان کاشان خردادماه سال آینده منتشر می‌شود عنوان داشت: آمار نفوس و مسکن شهرستان کاشان جمع‌آوری و پس از دسته‌بندی به اصفهان ارسال شده تا در اصفهان آمار با دقت بالایی استخراج شود.
وی در پایان آمار را پایه و اساس برنامه‌ریزی کشور قلمداد کرد و گفت: برنامه‌ریزی متکی بر آمارهای صحیح، درست و به موقع یکی از رموز موفقیت و پیشرفت کشور است.
هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان کاشان همزمان با سراسر کشور از دوم آبان‌ماه سال جاری با 427 نفر آمارگیر به مدت 21 روز انجام شد.
انتهای پیام/ح20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول