اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

نتایج سرشماری در تدوین اسناد توسعه پایدار تحولی عظیم ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: نتایج حاصل از سرشماری با ارائه تصویری گویا از ساختار جمعیتی و ظرفیت‌های منطقه‌ای می‌تواند در تدوین اسناد توسعه پایدار و متوازن کشور، تحولی عظیم ایجاد کند.

نتایج سرشماری در تدوین اسناد توسعه پایدار تحولی عظیم ایجاد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، سید دادوش هاشمی اظهار داشت: اجرای مطلوب و به موقع سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 در استان کرمانشاه، مرهون تلاش خالصانه و زحمات صادقانه نیروهای اجرایی بود.
رئیس ستاد هماهنگی سرشماری سال 90 استان کرمانشاه با تشکر و قدردانی از تعامل سازنده مردم با ماموران سرشماری، افزود: مردم فهیم و آگاه استان کرمانشاه با همکاری صمیمانه با آمارگیران، ارائه مدارک شناسایی و پاسخ‌های صحیح به پرسش‌های سرشماری، زمینه اجرای موفقیت‌‌آمیز سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 را در این استان فراهم ساختند.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اهتمام مستمر و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح استان در طول عملیات میدانی این سرشماری از ابعاد مختلف به ویژه پشتیبانی و اطلاع‌رسانی قابل تحسین است.
هاشمی در پایان اظهار امیدواری کرد: نتایج حاصل از این طرح با ارائه تصویری گویا از ساختار جمعیتی و ظرفیت‌های منطقه‌ای در تدوین اسناد توسعه پایدار و متوازن کشور، ارتقا بهره‌وری خدمات دولتی، تخصیص بهینه و توزیع عادلانه منابع مالی و محرومیت‌زدایی، تحولی عظیم ایجاد کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول