اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کردستان خبر داد:

اعلام نتایج اولیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کردستان از اعلام نتایج اولیه اطلاعات جمع‌آوری شده سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کردستان خبر داد.

اعلام نتایج اولیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن کردستان
مسعود سالمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 در کردستان همزمان با سراسر کشور در نقاط شهری و روستایی استان به پایان رسید.
وی با بیان اینکه این طرح از دوم لغایت 22 آبان ماه سال‌ جاری به اجرا درآمد، خاطرنشان کرد: در روزهای 23 و 24 ماه جاری نیز آمارگیری از خانوارهای غایب به عمل آمد.
سالمی با بیان اینکه در این طرح بیش از یک هزار و 80 نفر مأمور آمارگیر با مراجعه به منازل مسکونی نسبت به جمع‌آوری اطلاعات خانوارهای کردستانی اقدام کردند، تصریح کرد: با توجه به گستردگی کار در مجموع رضایت مناسبی از اجرای طرح در استان داریم‌.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کردستان اضافه کرد: به دلیل همزمانی انجام این طرح با فصل بارش نزولات آسمانی در استان، آمارگیری با مشکلاتی مواجه شد اما با تلاش و پیگیری آمار گیران خوشبختانه جمع‌آوری اطلاعات خانوارهای کردستانی در زمان مقرر و به صورت کامل به اتمام رسید.
سالمی در پایان از همکاری مردم فهیم کردستان با مجریان این طرح عظیم ملی و ارائه اطلاعات دقیق از خانوارهای خود تقدیر کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول