اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

روند اجرای سرشماری مطلوب بود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان گفت: روند اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان سمنان مطلوب بود.

روند اجرای سرشماری مطلوب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان سمنان با حضور معاون برنامه‏ریزی استاندار و اعضا برگزار شد.
معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان در این جلسه با اشاره به برخی از مشکلات پیش‏رو در طرح سرشماری، روند اجرای این طرح را خوب ارزیابی کرد.
مفید غلامی همچنین با اشاره به تجربه سرشماری نفوس و مسکن سال 85 گفت: باید برنامه‏ریزی‏های مناسب در اجرای طرح سرشماری به صورت کامل انجام شود.
وی همچنین از تلاش عوامل و دست‏اندرکاران طرح سرشماری نفوس و مسکن تشکر کرد.
معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان در ادامه گفت: باید با تبلیغات و اطلاع‏رسانی مناسب از مشارکت همه مردم در اجرای موفقیت‏آمیز این طرح تقدیر شود.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری سمنان و قائم مقام مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن سمنان نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 90 ارایه داد.
علی‏اکبر امین‏بیدختی گفت: تا 18 آبان ماه، در طرح سرشماری 76.1 درصد خانوارهای استان سرشماری شده‏اند و طبق سرشماری سال 85 در استان سمنان 160 هزار و 16 خانوار وجود دارد.
در ادامه جلسه، معاونان آموزش ستاد شهرستان‏ها و فرماندار سمنان گزارشی از روند اقدامات انجام شده در شهرستان‏ها ارایه کردند.
به گزارش فارس؛ با تصویب هیئت دولت سرشماری عمومی هر پنج سال یک بار انجام می‏شود و با دستور محمود احمدی‏نژاد، رئیس جمهوری نخستین سرشماری عمومی امسال از 2 تا 22 آبان‏ ماه هم‏زمان با سراسر کشور در استان سمنان هم برگزار شد.
در استان سمنان، 550 نفر مامور سرشماری با 181 دستگاه خودرو و در کل یک‌هزار و 99 نفر نیروی اجرایی و ستادی، اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 را بر عهده داشتند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول