اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند:

سرشماری امسال در دماوند موفقیت‏آمیز بود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار ‌دماوند گفت: سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 به یاری خداوند متعال در شهرستان ‌با تلاش نیروهای این ستاد با موفقیت کامل به پایان رسید.

سرشماری امسال در دماوند موفقیت‏آمیز بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی علی‌محمدی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در دماوند، با بیان اهمیت سرشماری در کشور و اجرای هر چه بهتر این طرح در شهرستان اظهار داشت: سرشماری عمومی طرح نفوس و مسکن سال 90 با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته در سراسر کشور و نیز در شهرستان دماوند با موفقیت کامل انجام شد.
وی با بیان اینکه این طرح از دوم تا 22 آبان ادامه داشت، افزود: در این طرح، بیش 200 نفر از اعضای ستاد در بخش‏های اجرایی و عملیات میدانی در این مدت ما را یاری کردند و به حمد خدا و پشتیبانی‏های مسئولان استان و همکاری مدیران شهرستانی، توانستیم با کم‏ترین مشکل این مهم را به اجرا برسانیم.
معاون برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: اهمیت سرشماری در برنامه‏ریزی‏ها و دستیابی به اهداف چشم‏انداز 20 ساله و اجرای برنامه‏های میان مدت و کوتاه مدت مورد توجه است.
علی‌محمدی با تاکید بر اینکه نتایج و آمار نهایی این طرح در آینده اعلام می‏شود، بیان داشت: اجرای این طرح عظیم عزمی ملی را می‏طلبید که این مهم با برگزاری جلسات متعدد در خصوص تامین خدمات انسانی، تجهیزات خودرویی، تبلیغات محلی و ... به خوبی اجرا شد.
وی شرایط خاص اقلیمی شهرستان دماوند با توجه به پراکندگی روستاها، تراکم پایین جمعیت، صعب‏العبور بودن مناطق روستایی و برودت هوا و بارش برف زودهنگام را از جمله دشواری‏های ماموران در اجرای این سرشماری ذکر کرد.
معاون برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان دماوند افزود: با تلاش و پشتکاری که از سوی ماموران و اعضای ستاد صورت گرفت، خوشبختانه این موانع و مشکلات نتوانست بر اجرای هر چه بهتر طرح تاثیر بگذارد.
علیمحمدی با بیان اینکه سرشماری در این شهرستان نیز همچون سایر شهرستان‏های کشور از تاریخ دوم تا 22 آبان با دوره آموزش و اجرا حدود 45 روز طول کشید، افزود: طرح سرشماری از سوی ستاد سرشماری به خوبی انجام شد و توانستیم آمار صحیح و قابل اطمینانی را تهیه کنیم.
وی با بیان اینکه این طرح با همت 200 نفر از ماموران سرشماری، کارشناسان بازبین، اعضای بازبین، عوامل ستادی و نیروهای خدماتی اجرا شد، تصریح کرد: همگی این افراد حق‏الزحمه خود را به طور کامل دریافت کرده‏اند.
علی‌محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای هرچه بهتر این طرح گفت: فرمانداری شهرستان دماوند علاوه بر اعتباراتی که از مرکز در اختیار ستاد قرار داده بود، تجهیزات و امکانات مضاعفی در اختیار این طرح گذاشت تا این مهم به خوبی اجرا شود
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: تامین خودرو برای ماموران و  تجهیزات لازم در مواقع بارندگی، تهیه غذای گرم برای ماموران سرشماری و . . . از جمله امکانات مضاعفی بود که خارج از برنامه تعیین شده در اختیار ماموران قرار گرفت و بر بالا بردن کیفیت کار و کسب رضایت ماموران سرشماری افزود.
علی‌محمدی با تاکید بر شرایط اقلیمی منطقه با وجود پراکندگی مناطق روستایی نسبت به سایر شهرستان‏های استان تهران خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند دارای تراکم جمعیتی کم و پیمایش زیاد ماموران سرشماری بود که همین موضوع باعث شد تا ماموران تلاش بیشتری در اجرای هر چه بهتر این طرح نسبت به ماموران سایر شهرستان‏ها داشته باشند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول