اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه لارستان:

1،5 درصد لارستانی‌ها در سرشماری غایب بودند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: شمار غایبان سرشماری نفوس و مسکن در لارستان یک و نیم درصد کل جمعیت این شهرستان بوده است.

1،5 درصد لارستانی‌ها در سرشماری غایب بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، علی محمد امیری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لارستان با اعلام این خبر که بیش از 53 هزار خانوار در لارستان سرشماری شده‌اند، اظهار داشت: عظمت این کار در منطقه لارستان از این بابت است که گستره‌ای حدود 16 هزار کیلومتر مربع توسط مأموران وظیفه شناس سرشماری و فرزندان ملت زیر پوشش کامل قرار گرفته است.
رئیس شورای اداری شهرستان لارستان ادامه داد: درصد غایبان سرشماری این دوره نفوس و مسکن در منطقه لارستان حدود یک و نیم درصد بوده در حالی که در کشور این رقم دو برابر است.
امیری خاطرنشان کرد: در این دوره بخشداری‌ها؛ شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و اکثر ادارات و ارگان‌های این شهرستان تلاش ویژه‌ای را برای افزایش مشارکت مردمی در طرح سرشماری به عمل آوردند که به زودی در جلسه‌ای از آنان تقدیر می‌شود.
به گزارش فارس، با سرشماری بیش از 53 هزار خانوار لارستانی انتظار می‌رود جمعیت شهرستان لارستان حدود 230 هزار نفر اعلام شود و این در حالی است که به نسبت سرشماری دوره قبل شهرستان گراش از محدوده لارستان جدا شده اما باز نیز آمار غیر رسمی حکایت از افزایش جمعیت شهرستان لارستان به نسبت دوره قبل دارد که در سرشماری نفوس و مسکن شهرستان لارستان جمعیت این منطقه 228 هزار 229 نفر اعلام شده بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول