اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان کرمان:

98 درصد جمعیت کرمان سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال جاری بیش از 98 درصد جمعیت استان کرمان سرشماری شده است.

98 درصد جمعیت کرمان سرشماری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده صبح امروز در جمع فرمانداران استان کرمان با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: در پایان 20 روزه اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 بیش از 740 هزار خانوار در استان کرمان در این طرح شرکت کردند.
وی بیان کرد: در این مدت 2 هزار و 300 خانوار غایب داشتیم که با اطلاع‌رسانی انجام شده برای حضور در فرمانداری و ثبت اطلاعات خود، یک‌هزار و 700 خانوار دیگر سرشماری شدند. 
تکلوزاده با بیان اینکه بیش از 98 درصد از جمعیت استان کرمان سرشماری شده‌اند، افزود: در حال حاضر غایبان ما کمتر از یک درصد هستند.
وی تصریح کرد: در سرشماری انجام شده در شهرستان‌هایی مانند جیرفت و بم آمار بالای صد درصد و از سوی دیگر در شهرستان‌هایی مانند کرمان و شهربابک با کاهش آمار روبه‌رو بودیم.
تکلوزاده خاطرنشان کرد: این آمار نشان‌دهنده جابه‌جایی جمعیت‌ در شهرستان‌هاست.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان ابراز داشت: البته در روزهای آینده بازشماری آمار به صورت رندمی در شهرستان و مناطق مختلف صورت می‌گیرد.
وی گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران 15 آذر ماه نخستین آمار و اطلاعات جمعیتی به استان‌ها اطلاع داده می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول