اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل اعلام کرد:

حضور 99.3 درصدی مردم اردبیل در سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: علی‌رغم نامساعد بودن شرایط جوی و برف و کولاک شاهد حضور 99.3 درصدی مردم اردبیل در سرشماری نفوس و مسکن هستیم.

حضور 99.3 درصدی مردم اردبیل در سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده عصر امروز در سمینار فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان اردبیل از تلاش و همت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و مسئولان در برگزاری سالم و دقیق سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: در فرآیند سرشماری کارها علی‌رغم نامساعد بودن شرایط جوی برف، کولاک و یخبندان به قدری درست و دقیق و حساس بوده که حتی میانگین عملیات اجرایی ما از سطح کشور که 95 درصد بوده 3.5 درصد بیشتر است.
وی در ادامه تصریح کرد: ضرورت دارد در این ارتباط از فرمانداران و معاونان اجرایی آنها در این حوزه قدردانی کنیم اما بیان این مطلب را نیز شایسته می‌دانیم که اطلاعات و آمار جمع‌آوری شده که پایه برنامه‌ریزی پنج ساله آینده استان می‌باشد در حال حاضر قابل استناد نیست.
مهدی‌زاده از همه فرمانداران و بخشداران خواست تا نهایی شدن نتیجه آمار و اعلام رسمی آن از سوی مرکز آمار به برخی از اطلاعات و آمار اولیه خود استناد نکنند و به یقین تا پایان امسال مرکز آمار جدیدترین اطلاعات و آمار را در اختیار استان‌ها و شهرستان‌ها قرار می‌دهد که این می‌تواند نقطه اتکا در برنامه‌ریزی‌ها باشد.
این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان این‌که در تمام جنبه‌ها می‌توان از آمار و اطلاعات درست و دقیق در برنامه‌ریزی‌ها استفاده کرد، ادامه داد: سرشماری نفوس و مسکن امسال با توجه به حجم زیاد مشارکت مردم سبب جمع‌آوری اطلاعات و آمار دقیق می‌باشد که در حوزه‌های متعدد برنامه‌ریزی برای مدیران اجرایی ما می‌تواند نقطه روشن و مستدلی باشد.
مهدی‌زاده همچنین اهمیت پرداختن به موضوع اشتغال را بیان کرد و گفت:‌ امروز موضوع اشتغال دغدغه همه ایرانیان و خانواده‌ها است به طوری که دولت خدمتگزار در این حوزه تلاش‌های خوبی را در سطح کشور آغاز کرده که با سرانجام رسیدن آن تا پایان امسال می‌توان به پایین آمدن نرخ بیکاری امیدوار بود.
به گزارش فارس، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل دستور رئیس جمهور را برای ایجاد شغل پایدار برای 2.5 میلیون ایرانی را یادآور شد و افزود: از این تعداد سهم استان اردبیل ایجاد 51 هزار و 700 فرصت شغلی است که اگر بتوانیم به تعهد خود تا پایان سال عمل کنیم موفقیت خوبی را در پایین آوردن نرخ بیکاری در استان شاهد و ناظر می‌باشیم.
وی تصریح کرد: همکاری خوب مدیران اجرایی و بانک‌های عامل می‌تواند به تحقق این میزان اشتغال کمک کند که در این زمینه باید براساس توان سیستم بانکی انتظار معقول و به حق از این مجموعه داشت و از برخی فشارها در این حوزه اجتناب کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول