اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

مردم حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مردم با حضور گسترده و منجسم خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

مردم حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ‌در نشست مشترک اعضای ستاد و هیئت‌های بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسفند ماه امسال آزمون دیگری برای ملت ایران است که بدون شک مردم از این آزمون همچون سال‌های گذشته سربلند بیرون خواهند آمد.
وی با اشاره به آمادگی کامل استان مرکزی برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه استان مرکزی در انتخابات گذشته حضوری گسترده داشته و با مشارکت بیش از 80 و حتی 90 درصدی خود موجب افتخار و عزت‌آفرینی ایران اسلامی شدند.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر تدابیر لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات در استان اندیشیده شده و هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی به وجود آمده است.
رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی نیز گفت: هیئت بازرسی نیز همانند سایر هیئت‌ها از مدت‌ها قبل فعالیت خود را در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها آغاز کرده است.
سعید آقاصادقی اظهار کرد: از جمله اهداف هیئت نظارت فراهم‌سازی شرایط و زمینه لازم برای برگزاری انتخابات و ایجاد فضای امن برای انتخابات است.
مسعود رستمیان، مسئول کمیته استعلامات و حفاظت فیزیکی ستاد انتخابات استان مرکزی نیز برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارکنان حراست فرمانداری شهرستان‌ها را از اقدامات انجام شده توسط این کمیته عنوان کرد.
اشرف جواهری، مسئول کمیته بانوان ستاد انتخابات استان مرکزی نیز برگزاری همایش با موضوع نقش زنان در انتخابات، نشست با دانشجویان و تشکل‌های مردم‌نهاد زنان را از اقدامات صورت گرفته برشمرد.
در این جلسه همچنین مسئولان کمیته‌های پشتیبانی ستاد انتخابات، جوانان، کمیته خبر، ‌کمیته فناوری و سایبری به ارائه گزارش برنامه‌های اجرا شده پرداختند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول