اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دامغان:

تخریب فضای انتخابات را خراب می‏کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: تخریب کاندیداهای نمایندگی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فضای انتخابات را خراب می‏کند.

تخریب فضای انتخابات را خراب می‏کند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدعلی امانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان بیان کرد: کاندیداها و هواداران آنها نباید از تخریب در قبل و ایام فعالیت تبلیغاتی انتخابات علیه یکدیگر استفاده کنند چرا که انجام این کار فضای انتخابات را خراب می‏کند.
وی اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نقشه راه ما در انتخابات آتی است و باید بی‏چون و چرا از معظم‏له تبعیت کنیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان اضافه کرد: انتخابات در حقیقت یک کلاس آموزش سیاسی بوده و برای نظام یک فرصت به حساب می‏آید و باید به خوبی از این فرصت استفاده کنیم.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان اضافه کرد: انتخابات در تمام شئون زندگی فرد و نظام اسلامی اثرگذار است؛ چون سرنوشت انتخابات را مردم رقم می‏زنند.
وی خاطرنشان کرد: در برگزاری و ایجاد شور انتخاباتی در جامعه، سه گروه مهم شامل کاندیداها، هواداران و داوران انتخاباتی نقش مهم و اساسی دارند.
امانی تصریح کرد: یکی از نکات مهم که در انتخابات باید به آن توجه شود، رعایت منشور اخلاق انتخاباتی بوده که انجام آن در بهتر برگزار شدن انتخابات کمک می‏کند.
وی اضافه کرد: باید امید ملی را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقویت کرد.
دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان افزود: کاندیداها نباید قبل و در زمان فعالیت رسمی تبلیغاتی با سخنان خود سطح توقعات مردم را افزایش دهند و خود را بدهکار مردم کنند و در این زمینه باید سخنان اخیر مقام معظم رهبری را نیز در سرلوحه کار خود قرار دهند.
امانی گفت: تمامی اصحاب رسانه در آموزش مردم برای حضور حداکثری در انتخابات نقش فراوانی دارند و در این زمینه نباید کوتاهی صورت گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول