اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

انتخابات مجلس نهم شبیه میدان مین است/ باید با بصیرت ولایی از آن عبور کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: انتخابات مجلس نهم شبیه میدان مین است، که باید آگاهانه و گوش به فرمان رهبری و با بصیرت از این میدان عبور کنیم.

انتخابات مجلس نهم شبیه میدان مین است/ باید با بصیرت ولایی از آن عبور کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، آیت الله نعیم‌آبادی امروز در جمع عزاداران دهه سوم صفر شهرستان ازنا در خصوص انتخاب مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت بالایی برخوردار است. وی انتخابات را مانند یک میدان مین توصیف کرد و افزود: انتخابات این دوره همانند یک میدان مین است که ما باید از این میدان عبور کنیم و اگر این عبور با کمال دقت و هوشیار و توجه به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب باشد، به سلامت عبور می‌کنیم.
آیت الله نعیم‌آبادی گفت: جریان فتنه و انحرافی روی این انتخابات با به کارگیری مهره‌های ناشناخته سرمایه‌گذاری کرده است، که باید ملت هوشیار ایران با بصیرت بالا این نقشه‌های فتنه و انحرافی را نقش بر آب کنند.
وی گفت: در انتخاب فرد اصلح تفحص کنید و اگر به نتیجه‌ای نرسیدید، از صاحب‌نظر سئوال کنید.
امام جمعه بندر عباس افزود: در انتخابات به کسی که وصل به پول و قدرت هست رأی ندهید.
وی بیان داشت: به کسی رأی دهید، که مستقل باشد و وابسته به کسی نباشد، مستقل به این معنا که فقط گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشد و چشم به هدایت ولی‌امر داشته باشد. 
امام جمعه بندرعباس در ادامه گفت: در این انتخابات انحراف به شدت ورود پیدا کرده، فتنه هم همین‌طور، این انتخابات از حساس‌ترین انتخابات است و باید حواسمان جمع باشد و کسی را که باید به مجلس فرستاده شود، بفرستیم.  
انتهای پیام/ر20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول