اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم ـ 63

جامعه کارگری مازندران استارت انتخابات را زد

خبرگزاری فارس: جامعه کارگری مازندران با اعلام اهمیت انتخابات به عنوان یک ارزش دینی و ولایی، استارت انتخابات را زد.

جامعه کارگری مازندران استارت انتخابات را زد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ظهر امروز در نشست کارگران خانه کارگران مازندران که با هدف انتخابات، میثاق با امام، شهدا و رهبری با حضور نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و دبیر اجرایی تشکلات خانه کارگران مازندران اتفاق افتاد اعلام شد که حضور در انتخابات  به عنوان یک ارزش دینی و ولایی واجب است.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در این نشست با اشاره به 42 هزار عضو جامعه کارگری در خانه کارگر مازندران اظهار کرد: این جلسه نخستین جلسه اعلام حضور جامعه کارگری در انتخابات است.
نصرالله دریا بیگی افزود: امروز در داخل و خارج کشور افرادی هستند که درصددند ملت را از انتخابات دلسرد و مایوس کنند ولی جامعه کارگری با وجود همه مشکلات با تاسی از امام و رهبری برای انتخاب فرد اصلحی که از کانون قدرت و ثروت نیست تا آخرین نفس پای انتخابات ایستاده است.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بازنشستگان و کارگران جامعه کارگری صورتشان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند ولی با حضور در انتخابات با عنوان ارزش دینی و ولایی خط بطلانی بر حرف‌های واهی دشمن می‌کشند.
وی با اشاره به کارگرانی که در استان محروم و مظلوم مازندران از سه تا 17 ماه حقوق نگرفته‌اند، اذعان داشت: در دعوی فقر و غنا کجا هستند نمایندگانی که به نام فقرا و محرومان شعارهای زیبای انتخاباتی سر می‌دادند و اینک کارگران اخراجی و پابرهنگان را فراموش کرده‌اند.
دریابیگی خصوصی‌سازی، دستمزد حداقلی کارگران، کاهش شدید قدرت خرید، افزایش مناطق آزاد تجاری و ورود بی‌رویه کالاهای خارجی را عوامل اصلی اخراج و فقر کارگران کشور عنوان کرد.
این مسئول افزود: درآمدهای ریالی و هزینه‌های دلاری امان کارگران را بریده است، هدفمندی برای کارگران برکت نبود، 44 هزار تومان قانون هدفمندی یارانه‌ها به علت افت شدید ارزش پول کمتر از 10 هزار تومان ارزش دارد.
مسئول اتحادیه زنان کارگر خانه کارگر مازندران نیز با بیان اینکه اتحادیه سراسری زنان کارگر کشور با زیر پوشش قراردادن زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و تولید اشتغال برای آنان زمینه حضور فعال این قشر را در جامعه فراهم می‌کند، اظهار داشت: ویزیت‌های رایگان پزشکی، ایجاد مشاغل خانگی، تهیه سبد کالا و برگزاری اردوهای تفریحی سیاحتی کمک زیادی برای بهبود زندگی و افزایش روحیه خودباوری در آنان داشته است.
زهرا صادقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره نقش اساسی زن در استحکام خانواده و مایه اصلاح جامعه افزود: زنان ایران همواره پا به پای مردان در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور حضور دارند و با جسارت خواهان احقاق حقوق حقه همه ایرانیان هستند.
وی افزود: اجرای عدالت و برابری حقوق زنان نیازمند بسترسازی و جریان‌سازی فرهنگی است تا زمینه حضور زنان در بدنه حاکمیت و مدیریت‌های کلان جامعه بیش از پیش فراهم شود.
صادقی اذعان داشت: انتخابات برای زنان اولاترین امور است تا اقتدار نظام و تساوی به حق حقوق زن در این حکومت اسلامی برای همگان به نمایش درآید.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول