اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

دهیاران و شوراها در انتخابات بی‌طرف باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: شورای اسلامی و دهیاران باید در انتخابات نهمین دوره مجلس از طرفداری و حمایت کاندیدای خاص و یا تخریب آن‌ها پرهیز کنند.

دهیاران و شوراها در انتخابات بی‌طرف باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان ولی‌محمد مشایخی بعد از ظهر امروز در جمع رؤسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مردم ما را به عنوان متعهد خود انتخاب کرده‌اند، بنابراین همه ما وظیفه داریم در راستای حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، آن‌ها را تشویق کنیم.
وی افزود: شور و شعور انتخاباتی را باید به بهترین نحو ممکن و طبق مقررات جاری کشور ترویج دهیم.
مشایخی تصریح کرد: شوراهای اسلامی به عنوان چشم نظام و دولت در راستای قانون و شرح وظایفی که بر عهده آن‌ها گذاشته شده است، حرکت کنند و در برخورد با مسائل عمومی مردم به گونه‌ای عمل کنند تا امانتدار خوبی برای آن‌ها باشند.
وی ابراز داشت: شورای اسلامی و دهیاران باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی از طرفداری و حمایت کاندیدای خاص و یا تخریب آن‌ها پرهیز کنند.
مشایخی بیان داشت: مردم ایران از شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند و هر کس را به عنوان نماینده تشخیص دهند، انتخاب می‌کنند و ما نیز باید به نظر آنان احترام بگذاریم.
وی با تأکید بر اینکه نباید مسائل عمرانی روستاها به لحاظ برگزاری انتخابات فراموش شود، عنوان کرد: وظیفه شوراهای اسلامی این است که مسائل عمرانی روستاها را با همکاری و هماهنگی دهیاران با جدیت پیگیری کنند تا مشکلات مردم به حداقل برسد.
مشایخی گفت: شوراهای اسلامی باید با همکاری ستاد انتخابات شهرستان اقدامات لازم را در سطح روستاها برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام دهند.
وی اذعان داشت: فراهم کردن زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم جزو وظایف همه مسئولان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول