اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهاباد:

انتخابات برنامه‌های دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار ندهد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهاباد گفت: انتخابات نباید برنامه‌های دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار دهد و برنامه‌های این ایام باید باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

انتخابات برنامه‌های دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار ندهد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا هدایی ظهر امروز جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد اظهار داشت: منشاء انقلاب‌های اسلامی در کشورهای عربی، انقلاب اسلامی ایران است و این مهم باید برای مردم تبیین شود تا ارزش انقلاب مقدس خود را بیش از پیش درک کنند.
وی خاطرنشان کرد: بحث انتخابات نباید برنامه‌های این دهه را تحت‌الشعاع خود قرار دهد و مراسم‌های بزرگداشت این دهه باید باشکوه‌تر از گذشته در سطح شهرستان برگزار شود.
هدایی با اشاره به همزمانی ایام‌الله دهه فجر با ایام مبارک و شادی ربیع‌الاول و هفته وحدت بیان کرد: باید متناسب با شأن این ایام برنامه‌های پر محتوا و سرشار از شادی و سرور در سطح شهرستان برگزار شود و مردم به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب، در برگزاری مراسم‌ها نقش اصلی را عهده دار باشند.
امام جمعه بهاباد نیز در این نشست به تشریح فلسفه فجر پرداخت و اظهار داشت: با ورود امام خمینی (ره) به کشور، سپیده صبح طلوع کرد.
حجت‌الاسلام ملاحسینی همچنین با اشاره به وابستگی کامل ایران به غرب در دوران قبل از انقلاب اسلامی یادآور شد: این انقلاب ما را زنده کرد و هم‌اکنون مردم آزاده جهان ما را الگوی خود قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: سردمداران انقلاب‌های مردمی در کشورهای عربی که از آن به عنوان بیداری اسلامی یاد می‌شود، بیان می‌کنند که الگوی ما برای رهایی از ستم دیکتاتورها و غرب، انقلاب اسلامی ایران بود.
ملاحسینی همچنین از مردم و مسئولان درخواست کرد: در برگزاری مراسم‌های این دهه همکاری کرده و حضور باشکوهی در مراسم‌ها و راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.
در پایان جلسه 16 کمیته ستاد دهه فجر مشخص شد و مسئولان و اعضای آنها انتخاب شدند.
نظارت و ارزیابی، قرآن، مساجد، حوزه و روحانیت، فرهنگی و هنری، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، اصناف و کارگری، ایثارگران، بسیج و امنیتی، پشتیبانی و نمایشگاه، همیاری و تشکل‌های مردمی، فرهنگیان و دانش‌آموزی، دانشجویی، اساتید و جوانان، روستایی و عشایری، بانوان، فضاسازی و تزئینات شهری، کودک و نوجوان، ورزش و مراسم، کمیته‌های 16 گانه ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد است.
محمد عبدالهیان نیز در این نشست به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد انتخاب شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول