اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

الهام:

هر نوع بی‌توجهی به انتخابات مجلس سبب ایجاد مشکلات می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور حقوقی رئیس جمهور گفت: انتخابات ‌مجلس نهم حساس ترین انتخابات مجلس شورای اسلامی است و هر نوع بی‌توجهی به شرایط حساس آن ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

هر نوع بی‌توجهی به انتخابات مجلس سبب ایجاد مشکلات می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، غلامحسین الهام ظهر امروز در همایش انتخابات بایدها و نبایدها اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترین مسئله جامعه اسلامی است که هر نوع بی‌توجهی به شرایط حساس آن ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.
وی ادامه داد: در این راستا باید مسئولان برگزاری و جریان انتخابات نهایت دقت و تلاش را در مراعات قانون در اجرای انتخابات داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: همه باید تلاش کنند تا مجلسی پرقدرت با مشارکت حداکثری مردم تشکیل شود تا نقشه‌های شوم خنثی و خواب‌های آشفته دشمنان نظام را پریشان‌تر کند.
الهام تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در صدد تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
مشاور حقوقی رئیس جمهوری گفت: مهم‌ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند و ملت در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های کشور حضور فعال و چشمگیری دارند. 
رئیس حوزه علمیه امام مهدی (عج) تهران نیز در این همایش گفت: همه انتخابات‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سبب یدک کشیدن اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
آیت‌الله روح‌الله قرهی اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید دقت شود.
وی ادامه داد: باید تلاش شود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور افراد اصلح وارد صحنه رقابت انتخاباتی شوند.
این روحانی اضافه کرد: افرادی که برای جمع کردن آرا به مردم و برخی بزرگان قوم و طایفه هدیه و پول می‌دهند نمی‌توانند انسان‌های درستکاری باشند زیرا این کار نه اخلاقی و نه اسلامی است و این افراد در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی کارآیی نداشته و تنها مایه دردسر و رسوایی خود می‌شوند.
قرهی در بخش دیگری از سخنانش به فتنه سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان در انتخابات گذشته و فتنه 88 در روز عاشورا به پرچم مقدس اباعبدالله الحسین (ع) بی‌حرمتی کردند و کشورهای غربی این موضوع را توسط کانال‌های ماهواره‌ای نشان می‌دادند.
رئیس حوزه علمیه امام مهدی (عج) تهران گفت: مردم با بصیرت کشورمان تاب و تحمل توهین به مقدسات را نداشتند و با حضور تاریخی خود فتنه 88 را برای همیشه در درون خفه کردند.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول