اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی:

احزاب در مسیر مشارکت حداکثری در انتخابات حرکت کنند

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با برشمردن آثار مثبت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: انتخابات امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید احزاب و گروه‌های فعال سیاسی زمینه تحقق این مهم را تسهیل نمایند.

احزاب در مسیر مشارکت حداکثری در انتخابات حرکت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج عباس حسین‌پناهی در دیدار احزاب با رئیس ستاد انتخابات کردستان در سنندج با اشاره به نقشه دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، گفت: به یقین باید نقش احزاب برای شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری پررنگ‌تر شود.
وی دهه فجر و هفته وحدت را فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های تاثیرگذار در جذب حداکثری مردم در انتخابات خواند و تصریح کرد: مقابله با توطئه دشمنان و حفظ و تقویت اقتدار ملی نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که باید زمینه تحقق این مهم فراهم شود.
دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان تاکید کرد: اما باید مواظب برخی از افراد سودجو و منفعت‌طلب باشیم تا زمینه سوءاستفاده آنها در این برنامه‌ها فراهم نشود.
حسین‌پناهی در ادامه با انتقاد از عدم شفاف‌سازی مسئولان ستاد اجرایی انتخابات استان و با اعتراض به انتخاب یک‌سری افراد برای تصدی اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان خواستار تجدید نظر در خصوص انتخاب یک‌سری از اعضای هیئت بازرسی شد.
حسین‌پناهی همچنین از عملکرد دستگاه‌های دولتی در خصوص فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به مردم استان انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به وی‍ژه معاون عمرانی استاندار در خصوص اجرای طرح‌های عمرانی و دلایل عقب‌ماندگی بسیاری از این طرح‌ها شد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول