اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

تحرکات انتخاباتی کاندیداها رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: ستاد انتخابات سلماس علاوه بر رصد تحرکات انتخاباتی کاندیداها مسائل را به دقت بررسی و با موارد غیرقانونی برخورد می‌کند.

تحرکات انتخاباتی کاندیداها رصد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: ملت ایران در ماه آخر سال امتحان بزرگی پیش رو دارد و همه باید برای برگزاری انتخابات مجلس و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی از ارکان اصلی و اساسی نظام و در حقیقت خانه ملت است و به همین دلیل انتخابات مجلس از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و مردم نیز در این انتخابات گسترده‌تر و باشکوه شرکت خواهند کرد تا بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کنند.
این مسئول با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم اضافه کرد: در این راستا مهم‌ترین مأموریت فرمانداری تلاش برای برگزاری انتخابات باشکوه، قانونمدار و سالم است و باید خیلی مواظب باشیم تا خدشه‌ای به رای مردم وارد نشود.
نظری تصریح کرد: رعایت کمال امانت‌داری در برگزاری انتخابات متضمن شکل‌گیری مجلسی با اقتدار است.
فرماندار سلماس افزود: همه ما باید در مسیر اجرای صحیح این انتخابات و حفظ بی‌طرفی در این زمینه کارنامه درخشانی از خود به جا گذاریم.
وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات با توجه به اهمیت آن در بعد داخل و خارج می‌تواند نقش بسیار موثری در مقابله با توطئه‌های دشمنان داشته باشد.
فرماندار سلماس ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب همیشه و در همه حال به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند و این در حالی است که تمسک به این شیوه‌ها و گفتارها، کهنه و تاریخ مصرف آنها سپری شده است زیرا مردم با فرهنگ کشور ما انقلابی را که با ریختن خون هزاران شهید به دست آمده است به سادگی از دست نخواهند داد و در مقابل همه فشارها، پایداری، مقابله و مبارزه جدی خواهند کرد.
به گفته این مسئول در طول 33 سال گذشته تجربه برگزاری انتخابات متعدد را پشت سر گذاشتیم و در هر دوره از برگزاری انتخابات، دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بودند که با حضور حداکثری مردم تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب شده است.
این مسئول در ادامه گفت: مردم جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارند و با توجه به اینکه خدمت صادقانه به مردم رکن اساسی دولت نهم و دهم است، مدیران و کارکنان در برابر مردم پاسخگو بوده و مهم‌ترین هدف از خدمت در نظام اسلامی را باید رضایت‌مندی مردم بدانند.
وی با اشاره به اینکه شاکله دولت نهم و دهم را خدمت‌رسانی، نظم و انضباط اداری تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: ساده‌زیستی مسئولان و مدیران باید در جامعه الگو باشد و بر این اساس تمام پرسنل دستگاه‌های اداری و نیز مدیران در بحث خدمت‌رسانی فراتر از چارچوب وظایف خود خالصانه و بدون منت به مردم خدمت کنند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول