اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

دشمن برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان اظهار داشت: دشمن برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات تلاش می‌کند.

دشمن برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری بعد از ظهر امروز در دیدار با مردم بوشکان در دشتستان اظهار داشت: دشمنان در شرایط کنونی به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تمام تلاش خود را برای این موضوع به کار بسته‌اند.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: صف‌های طولانی مردم در انتخابات مختلف و پیشرفت روز افزون دانشمندان ما در عرصه علم و فناوری دشمن را وادار به تهدید و ترور کرده است.

حسینی بوشهری یادآور شد: تمام طرح و برنامه دشمنان ما امروز منصرف کردن مردم برای حضور در انتخابات و خدشه وارد کردن به عرصه آن است. 

وی اضافه کرد: امروز تمام جهانیان اوضاع ایران را رصد می‌کنند و منتظرند ببینند مردم ما امسال در 22 بهمن با این همه کارشکنی چه پاسخ و عکس‌العملی دارند.

امام جمعه موقت قم اذعان داشت: آنچه ما را در مقابل دشمن استوار نگه داشته مسئولیت‌پذیری ما در مقابل خدا

و اهل‌بیت(ع) است و پیمانی که مردم ما با شهدا و خانواده‌های آنها بسته‌اند به همین سادگی شکسته نخواهد شد.

حسینی بوشهری گفت: تا زمانی که ما ملت ایران پاسدار ارزش‌های انقلاب و یاریگر دین خدا باشیم و بر مبانی اعتقادی، غدیر، عاشورا و کربلا پایبند باشیم بر تمام تهدیدات دشمن به هر شکل و قالبی باشد پیروزیم.

وی بیان کرد: دشمن کور خوانده که تصور کند بتواند با ترور ملت ما را از رسیدن به اهداف بلندش دور کند. 

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان افزود: مردم ما امروز مثل همیشه هوشمند هستند و توطئه‌ها و سناریوهایی که از بدو انقلاب طراحی کرده‌اند تاکنون را به‌خوبی شناخته و به آن پی برده‌اند. 

حسینی بوشهری اظهار داشت: مردمی که دفاع مقدس را به‌خوبی اداره کرده‌اند امروز نیز در مقابل تهدیدها و تحریم‌ها آنچنان استوار و پابرجا خواهند ایستاد که تمام دنیا به این نتیجه برسند که این انقلاب با هیچ توطئه و نیرنگی از پای نخواهد نشست.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم همواره از ولایت فقیه دفاع کرده و می‌کنند و اطمینان داریم با تبعیت از ولایت فقیه در همه زمینه‌ها موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول