اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دامغان:

تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان دامغان از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‏های تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام سید علی‏اصغر ترابی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان گفت: جرایم انتخاباتی در قانون بازگو شده و براساس قانون به آنها در خارج از نوبت رسیدگی می‏شود.
وی افزود: تخریب، افترا، تهمت و پاره کردن پوستر از جرایم انتخاباتی بوده که در قانون آمده و نسبت به رسیدگی این جرایم بر اساس موازین تاکید شده است.
رئیس شورای قضایی شهرستان دامغان اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا شاهد هیچ‏گونه تخلف انتخاباتی در این شهرستان باشیم.
ترابی تصریح کرد: پیشگیری و جلوگیری از تخلفات از وظایف ذاتی قوه قضائیه، دادگستری‏ها و دادسراهای عمومی و انقلاب بوده و تمام تلاش‏ها بر این است که انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه تخلف داشته باشیم.
رئیس دادگستری شهرستان دامغان افزود: استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی در انتخابات نیز از سوی هر شخصی که صورت گیرد، جرم و تخلف بوده و با افراد متخلف در این زمینه برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان دامغان باید جلسه‏ای مشترک با کاندیداها و مسئولان ستادهای آنان تشکیل دهد و آنان را با قانون انتخابات و نوع تخلفات آشنا کند تا از این لحاظ توجیه کامل شوند.
ترابی گفت: با توجه به وجود وحدت و همدلی که در بین کاندیداها و مسئولان ستادهای انتخاباتی با مسئولان ستاد انتخابات شهرستان دامغان برقرار می‏شود، امیدواریم شاهد هیچ‏گونه جرم و تخلف انتخاباتی از سوی هیچ‏کس در این شهرستان نباشیم.
رئیس دادگستری شهرستان دامغان ابراز امیدواری کرد تا انتخاباتی سالم در روز 12 اسفند ماه سال جاری در شهرستان دامغان برگزار شود.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول