اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان:

ترکیب هیئت بازرسی انتخابات کردستان مناسب نیست

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان با اشاره به نسبت یکی از بازرسان با کاندیداها و نیز مسافرت 20 روزه یکی دیگر از آنان در خارج از استان، گفت: ترکیب هیئت بازرسی انتخابات کردستان مناسب نیست و باید تجدیدنظر شود.

ترکیب هیئت بازرسی انتخابات کردستان مناسب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج جلیل مهدی‌عراقی در دیدار احزاب با رئیس ستاد انتخابات کردستان در سنندج اظهار داشت: ما در این خصوص نامه‌ای خطاب به وزیر کشور ارسال کرده‌ایم و آن را هم به دفتر مقام معظم رهبری و آیت‌الله جنتی رونوشت داده‌ایم و هفته آینده نیز در اختیار مطبوعات قرار خواهیم داد.
به گفته دبیر جمعیت موتلفه استان کردستان، ما در این نامه خواستار رفع این شبهه‌ها و جایگزین کردن این افراد شده‌ایم.
وی با اشاره به نقش و جایگاه احزاب در ارتقای مشارکت مردمی و حضور حداکثری آنان در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: باید نقش احزاب در رقابت‌های انتخاباتی و تنویر افکار عمومی همواره مورد توجه اعضای ستادهای اجرایی انتخابات در استان باشد و آنان با شفاف‌سازی و دوری از مخفی‌کاری در راستای پاسخگویی به سؤالات احزاب گام بردارند.
مهدی‌عراقی افزود: متأسفانه هنوز تفاوت بین نظام و دولت را نمی‌دانیم و نباید دولت را همسان و هم تعریف نظام بدانیم چرا که نظام را مردم و آرمان‌های والا تشکیل داده و دولت فقط نماینده نظام و مردم بوده و با عملکرد خویش در راستای خدمت‌رسانی گام برمی‌دارد.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در این جلسه از آمادگی احزاب تشکیل‌دهنده این جبهه برای شفاف‌سازی و برپایی برنامه‌های مختلف برای جلب مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات تأکید کرد و از اعلام شعار اصلی انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در هفته آینده خبر داد.
وی همچنین بر تعامل و ارتباط گسترده با اصحاب رسانه استان تأکید کرد و از برگزاری نشست‌های هفتگی با اصحاب مطبوعات استان توسط این جبهه خبر داد.
مهدی‌عراقی تمام تلاش جبهه متحد اصولگرایان را حرکت به سمت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی خواند و تصریح کرد: فعالیت احزاب در این زمینه موجب تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه خواهد شد.
وی روشنگری برای انتخاب اصلح با تبیین ویژگی‌های یک نماینده در شأن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه‌های جبهه متحد اصولگرایان نام برد و گفت: با تحقق این دو مسئله زمینه یأس دشمنان فراهم می‌شود.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کردستان با اشاره به اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز حمایت همه‌جانبه آنان از ولایت فقیه، خاطر نشان کرد: به یقین با توجه به این دو مورد، انتخابات امسال باشکوه‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول