اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

رسانه‌های دیجیتال بهترین فضا برای انتشار پیام انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: رسانه‌های دیجیتال بهترین فضا و مناسب‌ترین امکان برای انتشار پیام اصیل انقلاب اسلامی است.

رسانه‌های دیجیتال بهترین فضا برای انتشار پیام انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: این کار ارزنده‌ای است که همکاران ما در مجموعه فرهنگ و ارشاد با همراهی مسئولان کشوری انجام داده و نمایشگاهی در این حد و وسعت با هدف آشنایی مردم با امکانات و ابزارهای رسانه دیجیتال برپا کردند که به یقین در شناسایی این رسانه‌ها به عنوان برنده‌ترین ابزار ارتباطی عصر معاصر نقش فوق‌العاده و بی‌نظیری دارد.
وی تصریح کرد: در کنار برگزاری این نمایشگاه برپایی کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های آشنایی با این رسانه مورد توجه و اقبال نسل جوان و شرکت‌کنندگان قرار گرفته و به یقین می‌تواند در آشنا کردن نسل سوم و چهارم انقلاب با این امکانات و فضای فوق‌العاده تبلیغ مؤثر باشد.
صابری از همشهریان خواست ساعاتی از وقت خود را برای بازدید با حوصله از این نمایشگاه اختصاص داده و به عنوان یک خریدار و بهره‌بردار از این فضا از نمایشگاه دیدن کنند.
به گزارش فارس، استاندار اردبیل برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در اردبیل زمینه‌ساز ارتقای شاخص‌های علمی، فرهنگی و تکنولوژی‌های نوین توصیف کرد و ادامه داد: ما آماده همکاری و مشارکت برای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شهرهای مختلف استان هستیم.
اردبیل این روزها میزبان بیست و چهارمین نمایشگاه استانی رسانه‌های دیجیتال است که در این فضا نقش رسانه‌های دیجیتال در جنگ نرم در کارگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رسانه‌های دیجیتال پدیده‌های نوظهور در عرصه رسانه‌ای هستند و از این رو در آن مخاطب تنها مخاطب صرف نیست بلکه خود مخاطب می‌تواند در فضای رسانه‌ای نقش‌آفرینی داشته باشد که این نقش‌آفرینی همان ایجاد جذابیت با هدف فراگیر شدن این رسانه‌ها است.
هر تکنولوژی که وارد کشورمان می‌شود پشت سر آن سیاست و اهدافی نهفته است که در این زمینه شایسته است به طرز فکر و القای اندیشه‌ها و فرهنگ‌های مختلف دقت کنیم تا مبادا در دام تبلیغات مسموم دشمن گرفتار شویم.
این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر مردم در حال برگزاری است و در آن نرم‌افزارهای مختلف چند رسانه‌ای عرضه شده است.
در این نمایشگاه نرم‌افزاری عرضه شده که با عنوان دیکته گفتاری به زبان فارسی می‌باشد که در فاصله اندک بدون حضور فیزیکی کار تایپ را با 95 درصد دقت و سرعت انجام می‌دهد.
این‌گونه نمایشگاه‌ها با هدف آشنایی مردم با حوزه رسانه‌های دیجیتال برگزار شده و در کنار آگاهی‌سازی جوانان و خانواده‌ها در استفاده درست از رسانه‌ها دستاوردهای ارزشمند را نیز تبیین و تشریح می‌کند.
بخش بازی‌های رایانه‌ای این نمایشگاه جز پرمخاطب‌ترین بخش‌های این نمایشگاه است که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.
اکثر بازی‌های عرضه شده متناسب با فرهنگ بومی ما است به گونه‌ای که اغلب تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای با در نظر گرفتن مؤلفه جذابیت برای کودکان و نوجوانان متناسب با فرهنگ و آیین کشورمان اقدام به تولید و بازسازی بازی‌های رایانه‌ای بیگانه کردند.
نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل تا روز جمعه برپا است و علاقمندان از ساعت 10 صبح تا هشت شب می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول