اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین بار؛

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در یاسوج آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در مصلی امام خمینی شهر یاسوج آغاز به کار کرد.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در یاسوج آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عصر امروز و با حضور امام جمعه موقت یاسوج، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت ارشاد، فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد  در میان استقبال مردم و نوجوانان رسما" افتتاح شد.
مهدی صرامی در این آیین گفت: شور و شوق مردم این دیار از چنین نمایشگاهی یک سرمایه است که می‌توان از این سرمایه بیشترین بهره را برد.
معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بررسی‌ها نشان از رشد بسیار خوب رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد دارد که این موضوع در کنار استقبال جوانان و نوجوانان و وجود مناظر طبیعی و تاریخی این استان می‌تواند برای تقویت رسانه‌های دیجیتال و تولید محصولات بومی موثر باشد.
وی بیان داشت: عملکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری چنین نمایشگاهی قابل تقدیر و امیدوارکننده است که امیدواریم  برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای این استان برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن با حمایت مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد به بار بنشیند.
صرامی اظهار امیدواری کرد که در نمایشگاه بعدی در استان زیبای کهگیلویه و بویراحمد شاهد عرضه تولیدات و محصولات رسانه‌ای بومی در این استان باشیم.
عبدالرحمان توفیقیان نیز در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک امروز نقطه عطفی در تاریخ این استان و رویدادی موثر برای نسل آینده است که لازم است از این تریبون حمایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد را از برنامه‌های فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کنم.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را فردی پر تلاش خواند و افزود: کمالوندی مدیری است که آستین بالا زده و پای کار ایستاده است.
وی بیان داشت: ذهن و فکر هم خوراک رسانه‌های دیجیتال بوده و هم مخاطب آن و کسانی که با فکر و ذهن خود محصولات رسانه‌ای مفید تولید می‌کنند در حال عبادت هستند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول