اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد:

بهره‌گیری از رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی موجود به بهره‏گیری از امکانات فنی و علمی جدید معطوف شده است که این مهم با ورود به بستر فضای رسانه‌های دیجیتال مناسب‌تر ادامه پیدا می‌کند.

بهره‌گیری از رسانه‌های دیجیتال
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محمود عالی‌شوندی در نخستین دیدار خود با معاونان و مدیران این اداره کل با تقدیر از زحمات تمام کارکنان و ابراز خرسندی از آشنایی با همکاران خود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اظهار داشت: بررسی، مطالعه و برنامه‌ریزی به منظور توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح استان فارس و ایجاد بستر مناسب برای رشد خلاقیت قرآنی در این استان باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های این اداره قرار گیرد.
وی افزود: نیازسنجی در امور گسترش آموزش‌های عمومی قرآن و همچنین ساماندهی آمار و اطلاعات قرآنی و ایجاد بانک اطلاعات قرآنی همراه با تهیه تدوین و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های قرانی بر اساس سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به جدیت باید پیگیری شود.
این مسئول جدید اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب در حال حاضر برای ضربه زدن به نظام از فضای دیجیتال استفاده می‌کنند و ما باید با استفاده از همان جنس و ابزاری که آن‌ها استفاده می‌کنند به مقابله برویم و این ابزار در حال حاضر فضای مجازی است.
عالی‌شوندی ادامه داد: ضرورت ساماندهی به اطلاعات و پژوهش‌های انجام شده در گستره معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی موجود به بهره‏گیری از امکانات فنی و علمی جدید معطوف شده است که این مهم با ورود به بستر فضای رسانه‌های دیجیتال مناسب‌تر ادامه پیدا می‌کند.
این مسئول جدید در استان فارس، در ادامه تصریح کرد: گسترش مجتمع‌های رسانه دیجیتال در این دوره در استان فارس با همت و توجه خاصی دنبال و به نتیجه می‌رسد.
این مقام فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به اهمیت توجه به پیشکسوتان و بزرگان فرهنگ و هنر این استان بیان داشت: حفظ ارزش‌های هنری هنرمندان پیشکسوت، رسیدگی به مسائل مربوط به آنان، ایجاد فضای امن فرهنگی برای دیدار و تبادل نظر بین هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و علاقمندان آنان، از اهداف دیگری است که در استان فارس دنبال می‌شود.
وی افزود: عرصه‌های مختلف اندیشه و فرهنگ ایران اسلامی هیچ‏گاه از مردان بلند همت خالی نبوده است و مدیران متفاوت فرهنگی همواره در راه حفاظت از مرزهای ایمانی مردم وظیفه‌ای خطیر عهده ‌دار بوده‏‌اند و در هر روزگار به گونه‏‌ای شایسته آن زمان به تلاش برخاسته‏‌اند.
عالی‌شوندی همچنین گفت: استفاده از تجربیات مدیران موجود در این اداره و حل مشکلات کارمندان از جمله مهم‌ترین اهداف در چشم‌انداز مدیریتی جدید است که پیگیری می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: به‌ یقین باید از توانایی‌های حوزه فرهنگ استفاده بیشتری شود تا با وفاق و همدلی و تعامل بهتر بتوانیم در خدمت جامعه باشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول