اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با خرید 200 میلیونی؛

استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان با استقبال بی‌نظیر از نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، 200 میلیون تومان از این نمایشگاه خرید کردند.

استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
امین کمالوند بعد از پایان کار نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال بی‌نظیر از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بلوغ فکری خود را نشان داده و مسئولان را برای کار بیشتر ترغیب کرده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بالغ بر 12 درصد مردم این استان از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال دیدن کرده و حدود 200 میلیون تومان از این نمایشگاه خرید کرده‌اند.
وی با بیان اینکه بسیاری از غرفه‌ها در چند مرحله بار خالی کرده و به مشتریان فروختند، تاکید کرد: این حجم خرید از یک نمایشگاه پنج روزه در حوزه فرهنگ بی‌نظیر است.
کمالوند ادامه داد: بالغ بر 130 میلیون تومان بن خرید با تخفیف 30 درصد به مردم فروخته شد و در حدود 70 میلیون تومان نیز محصولات فرهنگی به صورت نقدی و آزاد خریداری شده که رقمی بی‌نظیر است.
وی گفت: این موضوع به این مفهوم است که محصولات فرهنگی و رسانه‌های پاک به ارزش 200 میلیون تومان در میان مردم توزیع شده که بدون شک اقدامی موثر در این عرصه خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از 10 آبان در 3 هزار متر ‌مربع و در قالب 86 غرفه در مصلای یاسوج برگزار شده و بخش‌هایی چون نرم‌افزارهای رسانه‌ای، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، هنرهای دیجیتال، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پژوهش، فناوری و نوآوری، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، شهر دیجیتال، مراکز و مؤسسات ارائه‌دهنده خدمات رسانه، خانواده و رسانه‌های دیجیتال، بخش ویژه دفاع مقدس، مسابقات بخش‌های مختلف نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را به مردم ارائه داده است.
کمالوندی عنوان کرد: این رویکرد در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داشت که با توجه به استقبال و علاقه بسیار خوب مردم از این نمایشگاه لازم است تا پایان سال یک نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در شهرستان گچساران برگزار ‌شود.
این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌های دیجیتال را در لبه جنگ نرم توصیف و خاطرنشان کرد: رسانه‌های دیجیتال ابزاری برای دفاع نرم در مقابل خواسته‌ها و توطئه‌های استکبار است و ما وظیفه داریم از این فرصت استفاده کرده و از این ابزار فراتر از مرزها برای رساندن پیام مردم ایران به جهان بهره ببریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از همه مسئولان این استان برای همکاری در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: مردم این استان با بلوغ بالای فکری و ولایت‌پذیری خود شایسته خدمت هستند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول