اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

استقبال مردم از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کم‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: استقبال مردم از نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در جنوب کرمان کم‌نظیر بود.

استقبال مردم از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کم‌نظیر بود
 حجت‌الاسلام سید احمد حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.
وی بیان کرد: نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در جنوب کرمان و بیست و دومین نمایشگاه استانی رسانه با هدف آشنایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان علاقمند با فضای رسانه‌ای برگزار شد.
وی افزود: یکی از کارهای خوب این نمایشگاه ارائه تمام محصولات و نرم‌افزارهای دارای برچسب ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
حسینی تصریح کرد: این امر نشانگر این بود که محصولات این نمایشگاه در مرکز رسانه‌های دیجیتال مورد بازبینی قرار گرفته اند و خانواده‌ها با توجه به این امر با اطمینان خاطر محصولات را خریداری کردند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی محتوای کار نمایشگاه مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته، بیانگر این است که این محصول به راحتی وارد این نمایشگاه نشده است.
مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: استقبال مردم از نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در جنوب کرمان کم‌نظیر بود.
وی با بیان اینکه استقبال جوانان در قسمت بازی‌های رایانه ای پرشور بود، افزود: نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی هم با شرکت عموم به ویژه دانشجویان قابل توجه بود و هر روز تعداد زیادی شرکت کننده را به خود جذب می‌کرد.
حسینی گفت: بخش جنگ نرم هم به خوبی مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه و حوزه قرار گرفت که امیدواریم با توجه به نیاز جامعه در دوره‌های بعدی برگزاری نمایشگاه هم حضور فعال داشته باشند.
وی اذعان کرد: کارمندان دستگاه‌های اجرایی مختلف، دانش آموزان و دانشجویان از جمله بازدیدکنندگان پرشور این نمایشگاه بودند.
به گزارش فارس، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال جنوب کرمان از 30 آبان تا پنج آذر با حدود 90 غرفه فروش و بخش‌های جانبی از جمله مسابقات، معرفی به مرکز و کارگاه‌های آموزشی برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول