اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اردبیل خبر داد

پرداخت 15 میلیون تومان برای برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نمایشگاه بین‌المللی اردبیل 15 میلیون تومان برای برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالی از فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه دریافت کرده است.

پرداخت 15 میلیون تومان برای برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
منصور شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما انتظار داریم مسئولان این نمایشگاه متناسب با 15 میلیون تومان اخذ هزینه، خدماتی در خور و شایسته به مراجعه‌کنندگان ارائه کنند.
وی با یادآوری اینکه سیستم گرمایشی و صوتی نمایشگاه دائمی اردبیل مطلوب و مناسب نیست، تصریح کرد: این سیستم‌ها با سر و صدای زیاد اختلال روانی و اعصاب ایجاد می‌کنند که مسئولان نمایشگاه قول دادند با رفع برخی از ایرادات و مشکلات در سیستم صوتی و گرمایشی اسباب راحتی بازدیدکنندگان را فراهم کنند.
شرفی با قدردانی از مدیرعامل مخابرات استان در تقبل هزینه اینترنتی این نمایشگاه خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان به صورت رایگان می‌توانند از خدمات اینترنتی استفاده کنند.
این مسئول با بیان اینکه آیین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 13 ظهر روز 25 دی ماه با حضور تعدادی از مسئولان استانی و کشوری برگزاری می‌شود، اضافه کرد: از شرکت‌های نرم‌افزاری قوی و ناشران معتبر دعوت کردیم تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند که ثبت‌نام مؤسسات و شرکت‌ها نیز به صورت اینترنتی بوده است.
رئیس ستاد برگزاری رسانه‌های دیجیتال ادامه داد: اعتبار استانی در نظر گرفته شده برای توزیع بن 100 میلیون تومان است اما تلاش می‌کنیم این تعداد را نیز افزایش دهیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه این مصاحبه مطبوعاتی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات گفت: اساسنامه جدید به دست ما رسیده است و ما با تمهید مقدمات تلاش می‌کنیم در روزهای آینده انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل را به شکل قانونی برگزار کنیم.
شرفی در پاسخ به این سئوال که انتخابات خانه مطبوعات قبل از انتخابات مجلس می‌باشد، افزود: قبل یا بعد از برگزار شدن انتخابات مجلس را نمی‌توان تعیین کرد اما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا براساس اساسنامه جدید انتخابات را آبرومندانه برگزار کنیم.
وی از آغاز فعالیت معاونت مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان خبر داد و تصریح کرد: سرپرست این معاونت معرفی شد و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
شرفی همچنین از برگزاری همیشگی نمایشگاه کتاب استان اردبیل در فصل تابستان خبر داد و خاطر نشان کرد: نمایشگاه سراسری کتاب از سال آینده در استان اردبیل فصل تابستان برگزار می‌شود تا برخی ابهام و گله‌مندی برطرف شده و نگرانی‌ها کاهش پیدا کند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در مورد دعوت از ناشران کتب دانشگاهی برای نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل نیز بیان داشت: ما در عناوین و موضوعات کتب دانشگاهی مورد نیاز دانشجویان از ناشران فعال در این عرصه دعوت می‌کنیم تا در فصل تابستان در این نمایشگاه حاضر شده و از جاذبه‌های گردشگری استان نیز به بهانه برگزاری این نمایشگاه استفاده کنند.
انتهای پیام/و۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول