اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برگزاری نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال:

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در شهرستان‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر برگزاری نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه‌های استانی قرار است از سال آینده نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در شهرستان‌ها نیز برگزار شود تا مردم کشورمان از صنعت دیجیتال آگاهی و کسب مهارت بیشتر داشته باشند.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در شهرستان‌ها برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم خیاطی صبح امروز در نشست با جمعی از فعالان عرصه رسانه دیجیتال در اردبیل اظهار داشت: تولیدات ما در حد کافی و مورد تقاضای بازار نیست و با توجه به سرعت توسعه این بخش، نیاز مخاطبان نیز در حال گسترش است و ما تلاش می‌کنیم تا با تمام توان و ظرفیت همسو با نیاز و مطالبه افراد جامعه در این عرصه تولید برنامه داشته و به تکاپوی جدی خود در این بخش ادامه دهیم.
این مسئول با اشاره به استقبال خوب مردم از بیست و چهارمین نمایشگاه دیجیتال استانی در شهر اردبیل در دو روز اول برگزاری این نمایشگاه، بیان داشت: به یقین روزهای آینده جمعیت بیشتری در این نمایشگاه حاضر شده و با محصولات تولیدی در این عرصه آشنا می‌شوند.
مدیر برگزاری نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال با اظهار تاسف از ناآشنایی برخی افراد جامعه با رسانه‌های دیجیتال و جریان هدایت مجازی که گاه تخریب اندیشه‌ها، تفکر و هدایت فکری را به دنبال دارد، افزود: رسانه‌های دیجیتال نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و آشنایی مردم با نظام‌های نوین توسعه فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها دارد به طوری که اگر به ارزش‌ و اهمیت این مقوله توجه نشود ممکن است بهره‌گیری از این رسانه‌ها به ابزار تهدید و تخریب نیز مبدل شود.
وی تصریح کرد: اگر این رسانه‌ها به مانند نقش والدین در حق فرزندان وظیفه هدایتگری را برعهده بگیرند بسیاری از چالش‌ها به فرصت تبدیل شده و رشد و بالندگی خوب را در این حوزه شاهد خواهیم بود.
 
نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان‌های سردسیر نیمه اول سال برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خیاطی با یادآوری اینکه ما به دنبال ایجاد بهترین مکان و فصل برای برگزاری نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال هستیم، ابراز داشت: این فضاسازی‌ها باید به گونه‌ای باشد تا دسترسی مردم سهل بوده و دانش‌آموزان و دانشجویان فارغ‌ از فصل امتحانات فرصت حضور در این نمایشگا‌ه‌ها را پیدا کنند.
وی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های سال آینده در برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و اولویت دادن به استان‌های سردسیر برای برگزاری نمایشگاه در فصل گرم اشاره کرد و گفت: اسفند ماه نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال را در شهر ارومیه برگزار می‌کنیم که با مشکل مشابه اردبیل در نامساعد بودن شرایط جوی و ایجاد برخی نارضایتی‌ها روبرو و مواجه هستیم.
این مسئول ادامه داد: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ارشاد در مدت پنج سال فعالیت خود بیش از سه سال است که برای برگزاری نمایشگاه‌های استانی برنامه‌ریزی می‌کند که در ابتدای حرکت هر سه ماه یک بار در استان‌ها این نمایشگاه برگزار شده ولی به تدریج این فاصله زمانی کم شد و در هر ماه شاهد برگزاری نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال بودیم به طوری که در ماه‌های اخیر برگزاری این نمایشگاه در استان‌ها در هر ماه به سه مورد رسید که با اتمام مرحله اول برگزاری نمایشگاه در تمام استان‌ها از سال آینده برای تمامی استان‌ها برنامه‌ریزی مجدد انجام شود.
وی شناسایی استعدادهای استان‌های مختلف و دعوت از فعالان این حوزه را از برنامه‌های اولویت‌دار این مرکز اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های دیجیتال و نرم افزار‌ها برگزار شده به طوری که در این نمایشگاه شاهد عرضه و فروش نرم‌افزارهای متعدد، ‌بازی‌های رایانه‌ای به ویژه نرم‌افزارهای تلفن همراه، آموزشی،‌کاربردی، مذهبی و... هستیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول