اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بیست و چهارمین بار

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: برای بیست و چهارمین بار نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در شهر اردبیل و با حضور جمعی از مسئولان گشایش یافت.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نمایشگاه که پیش از ظهر امروز گشایش یافت، 60 شرکت ملی و نام آشنای کشور در قالب 90 غرفه و 10 نهاد فرهنگی و اجرایی استان تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: محیط دیجیتال به دلیل ارائه کارهای خوب و شایسته و با هدف ترویج دانش‌های روز دنیا و توسعه فناوری و آگاهی‌بخشی به بخش‌های مختلف زندگی اجتماعی و محیط طبیعی همیشه مورد توجه بوده و امروز به سرعت در حال گسترش است.
منصور شرفی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در استفاده درست از این ظرفیت مناسب، افزود: امروزه رسانه‌های دیجیتال نقش بی‌بدیل و تاثیرگذاری در تبلیغ فرهنگ غنی اسلامی ـ ایرانی در گسترده جهان دارند.
این مسئول خاطرنشان کرد:‌ این رسانه‌ها در اختیار افراد متخصص و متعهد زمینه توسعه مفاهیم ارزشی و انقلابی را فراهم کرده و اردبیل به عنوان بیست و چهارمین استان برای اولین بار میزبانی این نمایشگاه ارزشمند را عهده‌دار شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه بیان داشت: برای ساماندهی و نظام‌مند کردن فضای فرهنگ دیجیتالی هر چند با برخی مخاطرات و چالش‌ها روبه‌رو هستیم اما استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال و بسترسازی مناسب برای تولید و عرضه محصولات و آثار فاخر در حال گسترش است و این امر روز به روز نیز توسعه می‌یابد.
شرفی با بیان اینکه رسانه‌های دیجیتال به دلیل تبادل نظر با مخاطب و تولید پیام ارزشمند دارای ارزش فراوانی است، افزود: تولید برای انتقال فرهنگ اسلامی از ابزارهای مناسب فعالیت در این حوزه است که می‌تواند جوانان ما را در رسیدن به اهدافشان کمک کند.
وی با اعلام اینکه بیست و چهار دستگاه اجرایی استان اردبیل در برگزاری نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال مشارکت فعال داشته‌اند از مرکز توسعه فناوری دیجیتال وزارت ارشاد، استانداری و صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی دیگر در برگزاری این نمایشگاه تجلیل کرد.
رئیس برگزاری نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال در اردبیل یادآور شد: این نمایشگاه از امروز به مدت شش روز تا 30 دی ماه از ساعت 10 صبح تا هشت شب دایر خواهد بود.
شرفی اظهار داشت: در این نمایشگاه بخش‌های مختلف اینترنتی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای و نرم افزارهای تلفن همراه عرضه می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه مسابقات مختلف، نشست‌های تخصصی،‌ کارگروه‌های آموزشی و مراسم تجلیل از منتخبان رسانه‌های دیجیتال نیز برگزار شده و عرضه‌کنندگان محصولات با 50 درصد تخفیف با ارائه بن کارت محصولات تولیدی خود را عرضه می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه با یادآوری روند رو به رشد توجه به این حوزه ابراز داشت: همزمان با دهه فجر پنج خانه فرهنگ دیجیتال در شهرهای اردبیل، نمین، خلخال، بیله‌سوار و پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرفی در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ یکی از این خانه‌ها در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برپا می‌شود و مابقی آنها در شهرهای یاد شده با صرف هزینه یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال از محل سفر هیئت دولت به استان راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول