اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

آثار تخریبی رسانه‌های دیجیتال شفاف و روشن شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ضرورت دارد آثار تخریبی رسانه‌های دیجیتالی که مورد تحرک نظام‌های استکباری است، درست و شفاف تبیین و روشنگری شود.

آثار تخریبی رسانه‌های دیجیتال شفاف و روشن شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل اظهار داشت: امروز در دنیای ارتباطات و تبادلات سریع اطلاعات به ابزارها و شیوه‌های جدید ارتباط و اطلاع‌رسانی نیاز داریم تا بتوانیم پیام حقیقی خود را به دنیا اعلام کنیم.
وی به ارکان یک ارتباط سالم اشاره کرد و افزود: هر عامل ارتباطی به پنج بخش اساسی و موضوع قابل توجه تقسیم می‌شود که در این زمینه فرستنده، گیرنده، وسیله ارتباطی، موضوع ارتباط و بازخورد آن ضروری و حائز اهمیت به نظر می‌رسد.
صابری خاطر نشان کرد: اگر در یکی از این عوامل کار لنگ بزند هرگز به هدف غایی و نهایی نمی‌رسیم و در ارتباط برقرار شده نیز کمبود و کاستی احساس می‌شود.
این مسئول با بیان این مطلب که فرهنگستان ادب فارسی باید به جای دیجیتال کلمه فارسی مناسبی را جایگزین کند، تصریح کرد: ‌رسانه‌های دیجیتال امروز به وسیله بسیار ارزشمند ارتباطی تبدیل شدند که به ما فرصت می‌دهند با سرعت نور، صوت و باد و حتی پرتوان‌تر از آنها به دورترین نقاط پیام و کلام ارتباطی خود را اعلام و ابلاغ کنیم.
وی اضافه کرد: هر چه قدر در این مسیر لوازم ارتباطی و اسباب جانبی آن شفاف‌سازی و تبیین‌‌گری شود، بهتر می‌توان نتیجه گرفت و عیب و نقص کار را نیز برطرف کرد.
به گزارش فارس، استاندار اردبیل ادامه داد: برگزاری نمایشگاه می‌تواند فرصت اطلاع‌رسانی دقیق و تبیین و شفاف‌سازی درست از عملکردها و نتایج مثبت کار را به همراه داشته و نواقص احتمالی را برطرف کند.
صابری با توصیه به شرکت‌کنندگان و افراد بازدیدکننده از نمایشگاه گفت: این شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان باید به برنامه‌های حاشیه‌ای بیشتر از متن توجه کنند تا بتوانند بهترین بهره‌برداری را از نمایشگاه داشته باشند.
وی افزود: آن چه در این نمایشگاه ضروری و با اهمیت به نظر می‌رسد انتقال تجربیات و تبیین عملکردها به همراه ترویج فرهنگ بهره‌برداری درست از ابزار و وسایل مورد نیاز است که با حضور در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌توان به این مهم دست یافت.
استاندار اردبیل همچنین آثار مخرب این رسانه‌ها را که بیشتر از سوی استکبار جهانی مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد، بیان داشت و تصریح کرد: به عموم مردم علاقمند به این حوزه باید گفت با حضور فعال و پررنگ در کنار کسب آگاهی می‌توانند اسباب دلگرمی و حضور موفق در سال‌های آینده شرکت‌کنندگان این نمایشگاه را فراهم کرده که در این زمینه نقش رسانه‌ها در تبیین و روشنگری‌ها بسیار با اهمیت و حساس است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول