اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار جیرفت خبر داد:

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در جنوب کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال جنوب کرمان اظهار داشت: شهرستان جیرفت این مزیت دارد که اقلیم این شهرستان روزگاری به عنوان وطن مقام معظم رهبری بود و حضور رهبری برای شهرستان جیرفت بسیار ارزشمند است.
وی تصریح کرد: یکی از برکاتی که شامل مردم این خطه شد، راه‌اندازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال گذشته بود که برگزاری یادمان ولایت را به دنبال داشت.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: این حرکت که امروز با برگزاری دومین جشنواره سراسری یادمان ولایت ادامه دارد به سمت و سویی می‌رود که در آینده نزدیک مرکز گرد هم آمدن شخصیت‌های بزرگ جهانی می‌شود.
وی بیان کرد: ولایت کلید حل تمام مشکلات جهان است که در آینده نزدیک یادمان زمینه ولایت‌شناسی را برای همگان فراهم می‌کند.
غنچه‌پور عنوان کرد: باید شکل‌گیری این حرکت بزرگ تمام کسانی که اهرم‌های اجرایی کشور را در دست دارند در این زمینه وارد عمل شده و همکاری لازم را در این زمینه به عمل آورند.   
وی افزود: مدیریت شهرستان آماده ارائه هرگونه سرویس‌دهی در زمینه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است که همزمان با جشنواره سراسری یادمان ولایت برگزار می‌شود و تمام مسئولان شهرستان در تلاش هستند تا هر چه در توان دارند، برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و نمایشگاه ارائه دهند.  
در این نشست همچنین مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: در مدت یک هفته برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کارگاه‌های آموزشی در مورد رسانه دیجیتال در مقاطع تحصیل راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.  
حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی افزود: در این کارگاه‌ها آموزش‌هایی شامل نحوه استفاده از اینترنت، همچنین آشنایی با جنگ نرم ارائه می‌شود، زیرا دشمن امروز از این راه به دنبال رسیدن به اهداف خود در جامعه ما است که این مهم ضرورت برگزاری این کارگاه‌ها را چند برابر می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول