اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایشگاه‌های استانی کرمان خبر داد:

فروش 300 نرم‌افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال جنوب استان کرمان گفت: 300 عنوان نرم‌افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال جیرفت به فروش می‌رسد.

فروش 300 نرم‌افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال جیرفت
یاسر میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با معرفی قسمت‌های مختلف این نمایشگاه اظهار داشت: در بخش مسابقات این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان در سن مختلف مسابقاتی از جمله چهره‌نگاری والدین برگزار می‌شود.
وی افزود: در بخش جنگ نرم بازدیدکنندگان با آسیب‌هایی که دشمن از طریق آن می‌تواند به قشرهای مختلف جامعه نفوذ کند، آشنا می‌شوند.
میرزایی تصریح کرد: در بخش معرفی به مرکز، مجموعه کوچکی از برگزاری نمایشگاه‌های استانی و اهداف و ماموریتی که استان کرمان به دنبال آن است و چگونگی شکل‌گیری مرکز در این حوزه‌ها را نشان داده می‌شود.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان، دانشجویان و همچنین استادان دانشگاه‌ها بیشترین علاقمندی را به شرکت در بخش نشست‌ها و کارگاه‌ها دارند، افزود: با استفاده از توانمندی‌های استادان بومی شهرستان جیرفت در این کارگاه‌ها از این بخش استفاده می‌شود که این امر توانمندی‌های این شهرستان را نشان می‌دهد.
میرزایی بیان کرد: در بخش شهر دیجیتال تمام فعالیت‌هایی که دستگاه‌های مختلف استانی در حوزه رسانه‌های دیجیتال دارند به نمایش گذاشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش برگزیدگان جشنواره‌های بین‌المللی نمایشگاه که سایت‌ها و وبلاگ‌های مفید در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، بهداشتی و خانوادگی که وزارتخانه معرفی کرده به جای سایت‌های مخرب به کاربر معرفی می‌شود و مخاطب را به فضای فرهنگی سالم در اینترنت هدایت می‌کند.
میرزایی در زمینه غرفه معرفی شهدای مهندسان فاوا بیان داشت: شهدای زیادی در جنگ تحمیلی داشتیم که دارای تحصیلات در حوزه فناوری و اطلاعات بودند و نخستین یادواره شهدای فاوا در سال 90 با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و مرکز رسانه‌های دیجیتال و سازمان بسیج مهندسان برگزار شد که در این حوزه به معرفی شهدایی که در دستگاه‌های مختلف در این زمینه فعالیت کرده بودند، پرداخته شده است.
وی با اشاره به اینکه بازدیدکنندگان از غرفه‌های فروش با 300 عنوان نرم‌افزار با موضوع و عنوان‌های تاریخی، فرهنگی، علمی و آموزشی آشنا می‌شوند، افزود: در این نمایشگاه نیز آخرین ویرایش نرم افزارهای روز به فروش رسید.
میرزایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنا شدن مردم با  گوشه‌ای از نمایشگاه‌های بین‌المللی برشمرد.
به گزارش فارس، بیست و دومین نمایشگاه استانی رسانه‌های دیجیتال و نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در جنوب کرمان با هدف آشنایی اقشار مختلف مردم با این فضا برگزار شد.
این نمایشگاه از 30 آبان تا 5 آذر در سالن تالار ولایت دانشگاه آزاد جیرفت با حدود 90 غرفه فروش و بخش‌های جانبی اعم از مسابقه، معرفی به مرکز، کارگاه‌های آموزشی، آشنایی با شهدای فاوا و غرفه فروش دایر است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول