اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی موسسه یاسین خبر داد:

انتخاب 4 نرم‌افزار در جشنواره رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی موسسه یاسین از انتخاب چهار نرم‌افزار گل نرگس، ولای امام حسن(ع)، ستاره دوازده و صلاة این موسسه در پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال به عنوان نرم‌افزارهای برگزیده خبر داد.

انتخاب 4 نرم‌افزار در جشنواره رسانه‌های دیجیتال
علیرضا تقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تاسیس موسسه یاسین در سال 73 اظهار کرد: این موسسه به منظور نشر فرهنگ و معارف اسلامی از طریق فناوری رایانه‌ای به فعالیت می‌پردازد.
وی خاطرنشان کرد: موسسه یاسین از سه معاونت پژوهش، فنی و اداری و مالی تشکیل شده و در زمینه تولید و عرضه نرم‌افزارها به فعالیت می‌پردازد.
معاون پژوهشی موسسه یاسین با اشاره به تولید نرم‌افزارهایی در زمینه قرآنی، حدیثی، معارف شیعی، آموزشی و فرهنگ عمومی گفت: نرم‌افزارهای ندا، ضحی، تنزیل، نسیم، برهان، بیان، ولا، بشری، طاها، ولای امام حسین(ع)، ولای امام جواد(ع)، مبلغ خانواده، رشاد، رثا و کریمه از جمله نرم‌افزارهای تولیدی این موسسه است.
وی با بیان اینکه عرضه نرم‌افزارهای اسلامی تولید شده یکی دیگر از محورهای فعالیت مؤسسه فرهنگی یاسین است، عنوان کرد: تولیدات موسسه در نمایشگاه‌های ملی نرم‌افزارهای علوم اسلامی، بین‌المللی قرآن کریم تهران، بین‌المللی عمان، بین‌المللی سوریه، لبنان ارائه شده است.
تقیان از انتخاب چهار نرم‌افزار موسسه یاسین در پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خبر داد و افزود: نرم‌افزار عطر گل نرگس یکی از نرم‌افزارهای برتر در این جشنواره بوده و این نرم‌افزار در زمینه ترویج و تبلیغ مهدویت به کار گرفته می‌شود.
وی با اشاره به نرم‌افزار ولای امام حسن(ع) به عنوان یکی از آثار برگزیده جشنواره گفت: این نرم‌افزار به عنوان بهترین آثار در زمینه ترویج آموزه‌ها، معارف اسلامی و فرهنگ دینی برگزیده شد.
معاون پژوهشی موسسه یاسین خاطرنشان کرد: نرم‌افزار ستاره دوازده در قالب زندگانی امام هادی(ع) رتبه دوم در جشنواره رسانه‌های دیجیتال به عنوان بهترین اثر برای نوجوانان را کسب کرد.
وی عنوان کرد: نرم‌افزار صلاة یکی از نرم‌افزارهای تولید شده موسسه بوده و در بخش بین‌الملل جشنواره به عنوان آثار برتر انتخاب شده است.
پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال 14تا 23 مهر در 9 بخش مانند نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای، هنرهای دیجیتال، فناوری و نوآوری در رسانه‌های دیجیتال، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، بخش بین‌الملل، تولیدات مراکز فرهنگی و تولیدات رسانه‌های دیجیتال در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول