اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی:

مردم منطقه با الهام از انقلاب ایران علیه دیکتاتورها قیام کردند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: مردم منطقه با الهام‌گیری از انقلاب شکوهمند اسلامی امروز در برابر دیکتاتورهای منطقه قیام کرده‌اند.

مردم منطقه با الهام از انقلاب ایران علیه دیکتاتورها قیام کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین باغداری در آیین برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع فرار شاه از ایران بین دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان دشتی اظهار داشت: این روز نقطه امیدواری همه ملت‌های آزادیخواه شد تا با قیام‌های خود سرنوشت خویش را به دست بگیرند.
وی بیان کرد: می‌توان با بیان اهمیت این موضوع‌ها برای نسل جوان و به ویژه کودکان در قالب‌هایی مانند زبان هنر مثل نقاشی، شعر، قصه و روایت استفاده کرد.
باغداری گفت: مردم منطقه با الهام‌گیری از انقلاب شکوهمند اسلامی امروز در برابر دیکتاتورهای منطقه قیام کرده‌اند.
وی با اشاره به عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دین، رهبری و ولایت مداری مردم سه عامل اساسی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است.
معاون فرماندار دشتی گفت: امام خمینی(ره) علیه پیشوای نهضت حسینی بود و با تبعیت از نهضت بزرگ امام حسین(ع) انقلاب اسلامی را به لطف الهی به ارمغان آورد که این انقلاب با ایستادگی توانست باردیگر نهضت حسینی را در قلوب مردم ایران زنده کند.
وی بابیان اینکه بیداری اسلامی برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی نشأت گرفته از امواج خروشان انقلاب بزرگ ایران است گفت: با بررسی اندیشه‌های والای حضرت امام (ره) در موضوعات سیاسی، اجتماعی و عرفانی می‌توان به حقیقت موضوع یعنی استمرار قدرت اسلامی، انفجار نورالهی و صدور انقلاب ایران در سراسر جهان را شاهد بود و این براساس اندیشه‌های بزرگ رهبر کبیر انقلاب اسلامی تحقق یافت و امروز در جنگ نرم باید از رهنمودهای امام عزیز بهره گرفت تا بتوانیم نسل امروز را از فردای بهتر آگاه کنیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز اظهار داشت: در این مسابقه نقاشی 200 نفر از دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی خورموج شرکت دارند.
حسین زارعی بیان کرد: این مسابقه با موضوع فرار شاه خائن تا پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان پایان ظلمت و سیاهی با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی عفاف و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی برگزار شده است.
وی افزود: این مسابقه نقاشی روی پارچه 100 متری برگزار می‌شود و هدف اصلی از این فعالیت هنری، آشنایی دانش آموزان و قشر جوان با تاریخ انقلاب اسلامی است.
در پایان به 10 نفر از برترین نقاشی‌ها جوایز یک‌میلیون ریالی و به تمام شرکت‌کنند‌هگان نیز کتاب اهدا شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول