اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادامه راه شهدای علمی

دشمنان انقلاب اسلامی روز به روز مأیوس‌تر می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: با وجود روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران و تداوم راه شهدای علمی توسط جوانان، دشمنان اسلام روز به‌ روز مأیوس‌تر می‌شوند.

دشمنان انقلاب اسلامی روز به روز مأیوس‌تر می‌شوند
حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شیطنت آمریکا و اسرائیل در تمام دوران‌ها وجود داشته و امروز به شهادت رساندن دانشمندان ایران نمونه دیگری از این شیطنت‌‌ها بود.
وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا و اسرائیل، تصریح کرد: این در حالی است که استکبار عنوان می‌کند دست دوستی به سوی ایران دراز می کنیم اما به ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای و علمی کشور دست می‌زند.
این مسئول افزود: امروز تمام ملت‌ها متوجه جنایت‌های آمریکا شده‌اند و از توطئه‌های آمریکا و اسرائیل آگاه هستند.
باقری اعلام کرد: خون احمدی روشن‌ها و دیگر شهدای ایران اسلامی ماندگار خواهد بود و هیچگاه از یاد مردم نمی‌روند و مردم ایران خدمت‌‌هایی که شهدا برای ایران اسلامی انجام دادند را فراموش نمی‌کنند.
امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره به جنایت‌های آمریکا و اسرائیل، گفت: در طول تاریخ شاهد بودیم سران جنایتکار این کشورها مردم کشورشان را گرسنه نگه می‌داشتند و قلمداد می‌کردند که مردم در کشورهایشان به راحتی زندگی می‌کنند این در حالی است که بخش عمده‌ای از درآمد این کشورها صرف قتل و عام مردم بی‌گناه در سراسر جهان می‌شد.
باقری با بیان اینکه ترور دانشمندان ایرانی نیز از دیگر جنایت‌های صهیونیسم و همدستانش است، اظهار داشت: این کشورها به پیشرفت علمی ایرانیان حسادت می‌کنند و با چنین اقداماتی گمان می‌کنند جلو پیشرفت علمی کشور گرفته می‌شود.
وی ادامه داد: اگر علم از ثریا آویزان باشد ایرانیان آن را پایین می‌آورند و امروز این موضوع در حال تحقق است.
این مسئول افزود: در این راستا دشمن روز به روز مأیوس‌تر می‌شود و شکست خود را حتمی می‌بیند و به برکت وجود رهبر فرزانه، رزمندگان اسلام و مردم ولایت‌مدار روز به روز شاهد پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی هستیم.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول