اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رامند:

دشمنان قسم خورده انقلاب برای انتخابات مجلس برنامه دارند

خبرگزاری فارس: بخشدار رامند گفت: با ترور اخیر دانشمند هسته‌ای کشور هویدا شد که دشمنان قسم خورده به دین، انقلاب و رهبری برنامه‌های مهم و نقشه‌های شیطانی فراوانی را دارند.

دشمنان قسم خورده انقلاب برای انتخابات مجلس برنامه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد درزی رامندی امروز در جلسه شورای اداری بخش رامند اظهار کرد: ‌برای این دوره از انتخابات در بخش رامند 17 صندوق از سوی ستاد انتخابات در نظر گرفته شده که تعداد 8 عدد صندوق‌های انتخاباتی در سطح شهر دانسفهان و 9 صندوق نیز برای روستاها و دهات‌های تابع بخشداری رامند است که از این 9 صندوق، 4 صندوق نیز سیار است.

بخشدار رامند در رابطه با کاندیداهای ثبت نامی بیان کرد: یک نفر از ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس  در سطح شهرستان بویین‌زهرا، زن و 13 نفر مابقی مرد هستند.

وی تصریح کرد:شش نفر از کاندیداهای ثبت نامی انتخابات مجلس نهم از بخش رامند هستند که این بیانگر سیاسی بودن رامند و توجه توام با اعتماد به نظام در میان مردم و اهمیت انتخابات در این بخش را دارد.

* ممنوعیت استفاده از اموال ادارات در انتخابات

بخشدار رامند ادامه داد: مسئولین، روسای ادارات و کارمندان نهادها تحت هیچ شرایطی نباید از اموال اداره یا سازمان مربوطه که تمامی آن جزو اموال بیت المال محسوب می‌شود، علیه یا به نفع کاندیدا انتخابات و یا ستاد انتخاباتی خاصی هزینه کنند.

درزی اعلام کرد: مردم بصیر بخش رامند در شهرستان بویین‌زهرا همواره حضور حداکثری و بسیار بالایی در انتخابات داشته و در سال‌های گذشته هیچ اعتراضی از هیچ یک از کاندیداهای سطح بخش گزارش نشده، صحت انتخابات بخش رامند همواره به طور کامل تایید شده و در کل هیچ موردی دال بر گشودن صندوق‌های اخذ رای گیری نداشته‌ایم.

 * هدف، انتخابات سالم و حضوری حداکثری است

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد: با توجه به اینکه 6 نفر کاندید در بخش رامند وجود دارد به حضور حداکثری و تمام عیار مردم بخش و سلامت انتخابات می‌اندیشیم.

بخشدار رامند با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات خاطرنشان کرد: باید از برخورد نامناسب با ارباب رجوع پرهیز و برای رسیدگی به امورات مردم، بدون عذری و به سرعت همت کرد و اگر هم در پاره‌ای اوقات مشکلی ایجاد شود مسئول و رئیس مربوطه باید با صبر و اخلاق خوب آن را برطرف کند.

  * افتتاح 4 پروژه عمرانی بخش رامند در دهه فجر

درزی در رابطه با برنامه‌های ایام الله گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: چهار پروژه عمرانی در سطح بخش رامند در 17 بهمن ماه افتتاح می‌شود که مهمترین پروژه، گاز رسانی به روستاهای این بخش بوده که تا امروز به غیر از روستای سومینک که در  قسمت جنوبی بخش قرار دارد و به علت صعب‌العبور بودن امکان گاز رسانی فعلا با توجه به امکانات بخشداری مقدور نمی‌باشد، تمامی روستاهای تابعه یا گاز رسانی به آنها  به صورت کامل انجام شده و یا در حال اتمام پروژه می‌باشند.

 *  تمام روستاهای رامند تا سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

وی تشریح کرد: یکی از بزرگترین خدمات دولت نهم و دهم برای بخش رامند همین گازرسانی می‌باشد که مردم تمامی بخش رامند تا سال آینده به صورت کامل از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

بخشدار رامند یادآور کرد: از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر،  ویزیت رایگان  بیماران به همراه تجویز رایگان دارو است، البته سعی ما بر حضور ماهیانه یکی از پزشکان متخصص در طول سال در روستاها و دهات بخش رامند است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول