اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

وحدت رمز پیروزی انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: حفظ وحدت و همدلی مسلمانان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وحدت رمز پیروزی انقلاب است
احمد دهمرده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران همواره درصدد کارشکنی و تفرقه‌افکنی بین شیعه و اهل سنت و سایر اقلیت‌های مذهبی در جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.
وی افزود: دشمنان اسلام می‌خواهند بدانند دستیابی به چنین موفقیت‌های بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران آن هم در شرایطی که شدیدترین تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته چگونه امکان‌پذیر است و جواب ملت شریف ایران فقط در یک کلمه می‌گنجد و آن وحدت به معنای واقعی است.
دهمرده ادامه داد: دشمنان به اشتباه فکر می‌کنند با ترور دانشمندانی چون احمدی‌روشن می‌توانند باعث ایجاد یأس و ناامیدی و تفرقه در بین مردم شوند ولی مردم بارها اتحادشان را به دشمن نشان داده و ثابت کرده‌اند که می‌توانند با پشتکار بار دیگر نیز دشمن را در هر عرصه‌ای شکست دهند.
فرماندار زهک تصریح کرد: دشمنان سال‌ها است که با صرف هزینه‌های زیاد و رو کردن امثال ریگی قصد دارند تا اتحاد مردم را از بین برده و در دل آنها تفرقه ایجاد کنند ولی از یاد برده‌اند که صرف این هزینه‌ها و این تلاش‌ها مثل آب در هاون کوبیدن است و برایشان جز ضرر منفعتی ندارد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ملت ایران بارها چه در پای صندوق‌های رأی و چه در گرامیداشت روز 22 بهمن و حتی در واقعه 9 دی بارها اتحادشان را به دشمن نشان داده‌اند و بار دیگر با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به همه جهانیان ثابت خواهند کرد که حتی ذره‌ای از اتحادشان کم نشده بلکه نسبت به گذشته متحدتر شده‌اند و برای ناامید کردن دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل لحظه شماری می‌کنند.
دهمرده با اشاره به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی که "انتخابات در انحصار هیچ کس نیست، نه در انحصار روحانیون، نه در انحصار احزاب، نه در انحصار گروه‌ها و انتخابات مال همه مردم است" گفت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه هر شهروندی است و مردم باید با حضور در انتخابات بار دیگر اتحاد خودشان را به همه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند.
وی در ادامه از مسولان برگزاری و هیئت اجرایی انتخابات خواست تا با تلاش فراوان شرایط برگزاری یک انتخابات سالم را فراهم آورده و با عوامل متشنج کننده شرایط انتخابات به شدت برخورد کنند.
فرماندار زهک افزود: شرایط باید به نحوی باشد که هر نفر بتواند در شرایط آرام، رأی خود را داده و در سرنوشت کشور خود تأثیر گذار باشد.
انتهای پیام/صا10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول