اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

دستاوردهای انقلاب به درستی برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: در ایام‌الله دهه فجر باید با تبیین نقش انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به‌ طور صریح و روشن برای مردم تبیین کرد.

دستاوردهای انقلاب به درستی برای مردم تبیین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید محمد جواد سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بافق با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت رسول مکرم اسلام با اشاره به آیات و روایاتی در زمینه عزت نفس و سربلندی انسان اظهار داشت: بزرگی و کرامت انسان‌ها در سایه تواضع و فروتنی به دست می‌آید و این موضوع عامل تکامل و تعالی بشریت است.
وی با اشاره به آثار و نتایج عفو و گذشت افزود: اگر می‌خواهید به کرامت انسانی و عزت نفس دست یابید، گذشت داشته باشید چراکه توجه به این نکته علاوه بر عزت باعث ارتقای ارزش انسان در اجتماع می‌شود.
سلیمانی با اشاره به جایگاه والا و اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در بهمن ماه 57 بیان کرد: رمز موفقیت مردم ایران در پاسداری از ارزش‌ها و حفظ دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی، پیروی از ولایت با حفظ وحدت و همدلی است.
امام جمعه بافق با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در ایام‌الله دهه فجر باید دستاوردهای نظام اسلامی را به ‌طور صریح و روشن برای مردم تبیین کرد.
وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر امسال به لحاظ توجه جهانی به موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل رژیم ستم‌شاهی، باعث هوشیاری و ایستادگی ملت‌های آزاده جهان در مقابل مستکبران شده و رویدادهای اخیر خاورمیانه گوشه‌ای از تاثیرپذیری ملت‌ها از انقلاب ایران است.
امام جمعه بافق با اشاره به نزدیک شدن به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: باید با ایجاد فضای پرشور انتخاباتی ضمن فراهم آوردن حضور حداکثری مردم در صحنه، امید دشمنان برای اثرگذاری بر این انتخابات را به یأس تبدیل کنیم.
وی با تأکید بر لزوم هوشیاری مردم در انتخابات اظهار داشت: امروز افرادی در عرصه انتخابات با تبلیغات نادرست و حضور ناشایست باعث ایجاد مشکلات اجتماعی می‌شوند.
سلیمانی پیشتازی حضور باشکوه مردم بافق را در همه صحنه‌های انقلاب یادآور شد و خاطرنشان کرد: همان‌گونه تاکنون حضور مردم بافق همواره در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات زبان‌زد بوده است، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در انتخابات آینده نیز مردم  بافق سربلند باشند.
وی ادامه داد: در همین راستا مقام معظم رهبری بر هوشیاری مردم در زمان انتخابات تأکید کرده‌اند و این هوشیاری امری ضروری و لازم است.
سلیمانی با اشاره به کینه‌توزی‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان نظام  با ترور دانشمندان جوان ایران اسلامی در واقع ضعف و افول خود را نشان می‌دهند و امروز نسل جوان در تمام عرصه‌ها  توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.
فرماندار بافق نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در شهرستان بافق اظهار داشت: ستاد دهه فجر در شهرستان بافق تشکیل شده  و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های این ستاد توسط کمیته‌های مربوطه در حال انجام است.
حسین ندافیان با اشاره  به برکات انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اظهار داشت: خدمتگزاری بی‌منت به مردم حتی در دور افتاده‌ترین نقاط این کشور از نعمت‌های انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر ضرورت انتقال ابعاد انقلاب اسلامی به نسل جوان افزود: هر گونه سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای تحقق این امر، آینده انقلاب را بیشتر تضمین خواهد کرد.
فرماندار بافق در ادامه از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: همواره شهرستان بافق در صحنه انتخابات از برترین‌ها بوده است و در انتخابات آینده نیز این حضور ادامه خواهد داشت.
ندافیان انجام خدمات صادقانه به مردم را زمینه حضور و مشارکت مردم در صحنه عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان باید با پاسخگو بودن به مردم و اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات دولت در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی همواره اعتمادسازی کنند.
وی یادآور شد: مردم سرمایه‌های انقلاب و نظام هستند و باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌های شهرستان بافق در دهه فجر، ضرورت همکاری ادارات و نهادها با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه، برنامه‌ریزی برای اجرای اردوهای راهیان نور در شهرستان و ... از مهم‌ترین مواردی بود که در جلسه شورای اداری شهرستان بافق مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول