اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد

استفاده از ظرفیت مساجد به منظور کادرسازی برای انقلاب

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم آموزش نیروهای ارزشی به منظور کادرسازی برای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت مساجد به منظور کادرسازی برای انقلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت­الاسلام والمسلمین عباس اسکندری عصر امروز در جلسه ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم ابراز داشت: مباحث مربوط به مساجد امروز جای خود را در بین بزرگان و نهادهای مختلف باز کرده و تقریبا کسی نیست که بر اهمیت این موضوعات واقف نباشد.
وی افزود: ستاد انسجام بسیج و مساجد نیز تا امروز اهمیت خود را به ارگان­های مختلف نشان داده و گام­های مثبتی در راستای نزدیک کردن این دو نهاد مقدس به یکدیگر انجام داده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: در نشست­هایی که با مسئولین استانی و مراجع تقلید و بزرگان دیگر داشته­ایم، مشاهده کرده­ایم که امروز کسی نیست که نداند این ستاد برای چه تشکیل شده و مشغول چه فعالیتی است.
وی خاطرنشان کرد: در طی فعالیت­هایی که ستاد انسجام بسیج و مساجد تا امروز انجام داده است، بسیاری از دغدغه­ها و نگرانی­ها در این حوزه حل و فصل شده است.
اسکندری اظهار داشت: تا به امروز تشکیل جلسات این ستاد به صورت موردی است اما باید برای سال 91 برنامه­ریزی­هایی صورت بگیرد که برنامه جامعی برای فعالیت­های این ستاد طرح­ریزی شود.
وی با اشاره به مشکلاتی که در برخی مساجد وجود دارد، افزود: اگر برگزاری دوره آموزشی برای ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد جدی گرفته شود، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم اذعان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی استان قم آمادگی دارد تا با برگزاری این دوره­های آموزشی به انسجام بیشتر نیروهای ارزشی موجود در مساجد کمک کند.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان نیز به آموزش نیاز دارند، ادامه داد: ما در سال­های پس از انقلاب متاسفانه از موضوع کادرسازی برای انقلاب غافل بوده­ایم.
اسکندری تصریح کرد: آموزش نیروهای ارزشی در هر موقعیتی یک امر حیاتی و با تاثیرات ماندگار است که با سرمایه­گذاری روی این موضوع می­توان از برکات گسترده آن استفاده کرد.
وی گفت: یکی دیگر از برنامه­های قابل اجرا در مساجد، استفاده از ظرفیت نیروهای جوان برای انجام فعالیت­های پژوهشی است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در پایان متذکر شد: با توجه به استعدادهای فراوانی که در بسیجیان وجود دارد می­توان با آموزش و میدان دادن به آنها، از این نیروهای نهفته در انجام ماموریت‌های ویژه و مهم فرهنگی استفاده کرد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول