اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول در بیانیه‌ای؛

آمریکا از پیروزی انقلاب اسلامی زخم خورده است

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول طی بیاینه‌ای ترور شهید احمدی‌روشن را محکوم کرد و آمریکا و اسرائیل را در این حرکت مسئول دانست.

آمریکا از پیروزی انقلاب اسلامی زخم خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول در بیانیه‌ای که یک نسخه از آن نیز به دفتر خبرگزاری فارس شمال خوزستان ارسال شده است ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی را محکوم کرده و آورده است، نخستین و بزرگ‌ترین چالش استکبار و استعمار جهانی در عصر حاضر، پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و این خاری بود در چشمشان و از همان روز نخستین آن را تحمل نکرد و به اشکال مختلف نظیر ترورهای گسترده در ابتدای انقلاب و تحمیل جنگی ۸ ساله بروز و ظهور کرد و امروز که ایران اسلامی با سرفرازی و اقتدار هر چه تمام‌تر در حال رشد و تعالی و فتح کردن بزرگ‌ترین قله‌های علم و دانش و فناوری است و امروز که صحنه مجاهدت از مرزهای خاکی به مرزهای علمی تغییر وضعیت داده است و امروز که فرزندان این آب و خاک در این سنگر جدید جانفشانی می‌کنند، دیگر استکبار و استعمار خود را هر چه بیشتر به پایان نزدیک می‌بیند و در این راه از چنگ انداختن به هیچ چیز کوتاهی نمی‌کنند، حتی خریدن ننگ ترور یک مجاهد عرصه دانش و یک انسان والا و نمونه و یکی از بهترین مردان خدا و رهروان راه ولایت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، همه مستکبران جهان بدانید که پایان شما فرارسیده و هر گونه تلاش و تقلا فقط و فقط به آشکارتر شدن چهره خبیث و رذلتان و هم‌چنین نابودی هر چه سریع‌ترتان کمک خواهد کرد؛ و بدانید که ما تا آخرین نفس و تا  آخرین قطره خون بر سر این راه ایستاده‌ایم و وعده خدا حق است که می‌فرماید:« إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده، با جیره‌خوران استکبار چه داخلی و چه خارجی نظیر گروه‌هایی است که خود را حامی بشریت و حقوق بشر معرفی می‌کنند هستیم که آیا انتشار و افشای اطلاعات محرمانه و سری ایران از سوی شما مطابق با صلاح بشریت و قوانین بین‌الملل است؟ و سوال ما از گزارشگران ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد نظیر احمدشهید این است که آیا شهادت دانشمندان هسته ای ایران طی این سال‌ها نقض حقوق بشر نیست؟ آیا تحریم‌های یک‌جانبه بر علیه مردم ایران و جامعه علمی کشورمان نقض حقوق بشر نیست؟حمایت مادی و اطلاعاتی از تروریست‌هایی نظیر ریگی چه‌طور؟ که اکنون مهر سکوت بر دهانتان خورده است؟ بدانید که پایان اربابانتان نزدیک است و بدانید که آن‌ها شما را با خود به قعر هلاکت و دوزخ خواهند برد.

در فراز دیگری از این بیانیه آمده است، همه باید در این راه به مسئولیت خود واقف باشیم و به آن عمل کنیم که همگی در این راه مسئولیم ، چه آن‌ها که بر کرسی‌های مسئولیت‌های سنگین نشسته‌اند و چه آنانی که در جاهای دیگر.

امروز روز تصمیم و عمل به جا، شایسته و به هنگام است، ما از تمامی مسئولان کشوری از وزارت امورخارجه و شورای عالی امنیت ملی و تمامی نهادهای مربوط خواستار قطع ارتباط با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و اخراج بازرسان آن که به راستی امروز در نقش جاسوسان استکبار ایفای وظیفه می‌کنند از خاک کشور هستیم و تاکید می‌کنیم که روند مسامحه و انفعال در این خصوص را پایان دهند و هم‌چنین ضمن آگاهی کامل از شرایط و ابزارهای در اختیارمان برای ایران حق مقابله به مثل را قائلیم و خواستار نابود کردن جرثومه‌های پلید صهیونیست در هر کجای جهان هستیم.

ای دانشمندان ایران اسلامی، این شما بودید که با توکل بر خدا در مقابل تمام دنیای پول‌پرستان و مستکبران ایستادید و با عزم‌های راستین و پولادین خود کمر استکبار و استعمار را شکستید و بدانید که این ترورها نهایت فوران خشم دشمنان شماست که خود را در معرض نابودی دیده‌اند. آفرین بر این عزم و همت و ارده‌ شکست ناپذیر شما که به راستی تعبیر سخن حق است که فرمود : «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»

در پایان این بیانیه آمده است، ما تمامی دانشگاهیان ضمن محکومیت ترور چهره‌ها و شخصیت‌های برجسته علمی و هسته‌ای کشور خواستار اقدام سریع و متقابل دستگاه‌های مسئول در این خصوص هستیم و عهد می‌بندیم که در دوران بدر و خیبر انقلاب اسلامی عزیزمان با لبیک به فرمان جهاد علمی نایب برحق امام زمان حضرت آیت‌الله امام خامنه ای این راه را ادامه می‌دهیم و با استقامت، صبر و توکل بر خدا، نخواهیم گذاشت که این علم بر زمین بیافتد.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول