اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر:

هوشیاری مردم حماسه‌های جاودانه‌ در تاریخ انقلاب خلق کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: هوشیاری مردم حماسه‌های جاودانه‌ در تاریخ انقلاب خلق کرده است.

هوشیاری مردم حماسه‌های جاودانه‌ در تاریخ انقلاب خلق کرده است
 به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، محمد ملکی ظهر امروز در نشست فرمانده‌هان پایگاه‌های این شهرستان، آگاهی و هوشیاری ملت در برابر حربه‌های دشمنان را یک ضرورت اساسی دانست.
وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان را بیشتر در گرداب هراس از نفوذ و اقتدار ایران در دنیا و منطقه فرو خواهد برد.
فرمانده سپاه ناحیه کلیبر با اشاره به اینکه نهضت اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: همراهی و حضور ملت ایران در همه صحنه‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی مهم‌ترین عامل پایداری این انقلاب بوده است.
وی، نقش رهبری را در پیروزی انقلاب بسیار تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: به برکت هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی همچنان با اقتدار در میادین جهانی حضور دارد.
فرمانده سپاه ناحیه کلیبر، تأکید بر حضور و نقش اساسی مردم از نخستین سال‌های انقلاب اسلامی توانست اقتدار و مشروعیت نظام اسلامی را تثبیت کند.
ملکی با بیان اینکه ایران با همه قدرت آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: اکنون دوران زورمداری و ابرقدرتی به پایان رسیده و هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند مانع توسعه و پیشرفت کشور دیگر شود، چنانکه بیداری و خیزش کشورهای اسلامی و عربی در منطقه این مسئله را ثابت کرد.
فرمانده سپاه ناحیه کلیبر در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به‌عنوان بخشی از راهبرد فروپاشی از درون، تلاش می‌کنند به‌عنوان یک فرصت بر انتخابات ایران تاثیر بگذارند و آن را به چالش بکشانند.
وی گفت: ظرفیت، کارآمدی و قدرت روزآمدی اندیشه ولایت فقیه در مواجهه با چالش‌های پیچیده و چند وجهی نشان داد که نظام سیاسی ولایی ایران در وضعیت‌های سخت و بحرانی نیز مشکلات خود را رفع خواهد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه کلیبر تصریح کرد: با انسجام اسلامی و بیداری اسلامی، وحدت ملی باید حفظ شود تا گزندی به ولایت فقیه نرسد.
وی خاطرنشان کرد: حرکت‌های ما باید نشانه وحدت، همدلی و همراهی با نظام و انقلاب و در راه امام و آرمان‌های امام باشد.
ملکی تصریح کرد: بصیرت عمیق مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی باعث خلق حماسه‌های جاودانه‌ای در تاریخ انقلاب شده که از آن جمله می‌توان به دفاع با بصیرت رزمندگان اسلام از نظام اسلامی در طول دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد.
وی افزود: توفیقات چشمگیر اخیر کشور در بخش های مختلف از جمله امنیتی، اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و علمی، همه به برکت حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه محقق شده و این مهم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز دنیا را متعجب خواهد کرد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول