اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

برگزاری جشن انقلاب ویژه نخبگان روستایی و عشایری سمنان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مراسم جشن انقلاب ویژه زنان و نخبگان روستایی و عشایری این استان خبر داد.

برگزاری جشن انقلاب ویژه نخبگان روستایی و عشایری سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رضا محسنی ظهر امروز در جلسه کمیته روستایی عشایری دهه فجر که به منظور جمع‏بندی برنامه‏های پیشنهادی اعضای این کمیته در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل کمیته روستایی و عشایری توجه به نقش بالای روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب و تداوم آن است.
وی افزود: ضروری است مجموعه فعالیت‏های انجام شده در راستای رفع محرومیت، سازندگی و آبادانی روستاها منعکس شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: مدیریت جهادی در بخش با برنامه‏های خودکفایی، سازندگی و محرومیت‏زدایی آغاز شد و در حال حاضر به دنبال اقتصادی کردن تولید، سودآوری، افزایش درآمد کشاورزی و روستایی، توسعه محصولات و .... است.
محسنی اضافه کرد: دهه فجر نیز مانند دیگر اعیاد بزرگ اسلامی باید گرامی داشته شود.
وی تاکید کرد: برنامه‏های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب باید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: دهه فجر به مثابه شناسنامه انقلاب است که باید حفظ و شناسانده شود.
حسین سعیدیان ادامه داد: در دهه فجر باید برای روستائیان و عشایر که با اعتقاداتشان از پایه‏های محکم نظام هستند، یک برنامه‏ریزی ویژه داشته باشیم.
وی تصریح کرد: انتخاب نمونه‏های روستایی و عشایری و تجلیل از آنها، برگزاری مراسم ویژه مهمانی لاله‏ها، مراسم جشن انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، جلسات سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه و یادواره، گردهمایی‏ها و .... از مهم‏ترین برنامه‏های مصوب کمیته روستایی و عشایری در استان سمنان است.
در این جلسه برنامه‏های پیشنهادی اعضای کمیته روستایی و عشایری شامل جمع‏بندی پروژه‏های عمرانی در مناطق محروم، افتتاح تعدادی از ساختمان‏های دهیاری‏ها، اعزام تیم پزشکی به روستاها و ویزیت رایگان، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی حلقه‏های معرفتی و سرکشی از خانواده‏های شهدای روستایی و عشایری ارائه شد.
هم‌چنین در این جلسه برنامه‏هایی هم‌چون برپایی اردوی فرهنگی زیارتی مربیان حلقه‏های معرفتی، افتتاح طرح‏ها و پروژه‏ها، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه روستایی و عشایری، مسابقه فرهنگی خاطره‏نویسی، عقیدتی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم جشن انقلاب ویژه زنان و نخبگان روستایی و عشایری، برپایی ایستگاه‏های صلواتی، اعزام اکیپ‏های دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان در روستاها و .... ارائه شد.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول