اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار امیرآباد:

برنامه‏های دهه فجر به خوبی برگزار شود

خبرگزاری فارس: بخشدار امیرآباد دامغان خواستار باشکوه برگزار شدن آیین‏های گرامیداشت ایام‏الله دهه مبارک فجر شد.

برنامه‏های دهه فجر به خوبی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدامیر تقوی در جلسه هماهنگی و برنامه‏ریزی دهه مبارک فجر در بخش امیرآباد دامغان در سالن جلسات بخشداری امیرآباد اظهار کرد: دهه مبارک فجر از زمره مهم‏ترین ایام‏الله‏ بوده و باید برنامه‏های این ایام به خوبی برگزار شود.

وی تصریح کرد: برنامه‏های ایام‏الله دهه مبارک فجر مردمی بوده و باید تلاش کرد تا این برنامه‏ها مردمی بماند و با حضور پرشکوه مردم برگزار شود.

بخشدار امیرآباد دامغان افزود: امروز تمام سعی و تلاش‏های ما باید بر این باشد که با توجه به ترفندها و توطئه‏های دشمنان، دهه مبارک فجر خوبی داشته باشیم و برنامه‏های مناسبی طراحی، تدوین و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاری دستگاه‏های اجرایی در بهتر برگزار شدن ایام‏الله دهه مبارک فجر نیز مهم بوده و باید همکاری خوبی در این زمینه داشته باشند.

تقوی یادآور شد: شوراهای اسلامی و دهیاران نیز باید با ستاد برگزاری دهه فجر در بخش امیرآباد همکاری کنند و روستاها نیز از برنامه‏های دهه فجر برخوردار شوند.

وی هم‌چنین به نقش آموزش و پرورش در بهتر برگزار شدن برنامه‏های ایام‏الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در برگزاری برنامه‏های ایام‏الله دهه مبارک فجر در سطح مدارس در شهر و بخش بکوشد و دانش‏آموزان را که آن زمان حضور نداشتند، با وقایع آن دوران بهتر آشنا کند.

در این جلسه ،هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‏ها و نقطه نظرات خود درباره هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‏های دهه مبارک فجر در بخش امیرآباد دامغان پرداختند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول