اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انصارحزب‌الله دزفول طی بیانیه‌ای عنوان کرد

همسنگران شهید احمدی‌روشن مصمم‌تر شده‌اند

خبرگزاری فارس: انصارحزب‌الله دزفول طی بیانیه‌ای ترور شهید احمدی‌روشن را محکوم ‌و ملت ایران را مردمی پایدار و مقاوم توصیف کرد.

همسنگران شهید احمدی‌روشن مصمم‌تر شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، انصار حزب‌الله شهرستان دزفول طی بیانیه‌ای که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده است، ترور شهید احمدی‌روشن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: دشمنان ایران اسلامی و امت واحده مسلمان که از عزم پولادین جوانان عزیز کشورمان حیران و حقیر مانده است و هر آنچه از دسیسه‌های خود را چون تحریم و جنگ نرم و فرهنگی به کار بسته و بی‌فایده یافته است، امروز دست به جنایتی تازه زد و جوانی دانشمند را از بوستان علم و دانش کشور عزیزمان پرپر کرد و چهره حقیقی خود را بار دیگر برهمگان آشکار ساخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنان اندیشه کرده‌اند که می‌شود با این اقدامات ملت ما را باز دارند اما این طرحی کهنه و نخ‌نما است که از اوایل انقلاب دشمنان آن را پیاده می‌کنند اما همیشه با شکست مواجه می‌شوند و چه زیبا آن پیر فرزانه فرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند، خون شهید طراوتی تازه به ملت و کشور خواهد داد و امروز همسنگران شهید احمدی‌روشن بر انتخاب راه خود مصمم‌تر شده‌اند و این کشور با اینگونه حرکات ذلیلانه دشمنان از پا در نخواهد آمد.

در بخش‌هایی دیگر از این بیانیه آمده است: برخی از کج‌فهمان بر این باورند که اگر ذره‌ای در برابر غرب و آمریکا کوتاه بیاییم‌، این همه نیاز به هزینه دادن نیستیم، اما باید به این کج‌فهمان گفت: مگر در دولت اصلاحات این همه کوتاه نیامدند؟ نتیجه چه بود؟ به جز اینکه آنان را جهت درخواست‌های بیشتر حریص‌تر کرده بودند؟ غرب در طول تاریخ به کدام تعهد خود پایبند بوده است؟ جبهه باطل هیچگاه اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی را برنمی‌تابیده است و از ‌همین رو بود که شاهد هجمه‌های همه‌جانبه دشمن در مسئله هسته‌ای بودیم، اگر جمهوری اسلامی به خواسته‌های نامشروع زیاده‌خواهان جهانی تن در داده بود و تعلیق انرژی هسته‌ای را پذیرفته بود می‌بایست در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بسته شدن مراکز علمی تحقیقاتی کشور نیز می‌بودیم، اما این مردم با مقاومت خود توانستند دشمن را در این صحنه مانند میادین دیگر ناکام نمایند و پوزه آنان را بر خاک بمالند.

دشمن در اثر ناتوانی‌اش در پیشبرد خواسته متکبرانه‌اش دست به‌ تحریم‌های گوناگون زده است و گاهی ناشیانه حرف از گزینه نظامی برای مردم غیور کشورمان می‌زده است. اما آنان نمی‌دانند که ملتی که عاشورا و شهادت را دارد هرگز ذلت و اسارت را نمی‌پذیرد.

بر این اساس، غرب و سران استکبار، بدانند؛ همانطور که مقام معظم رهبری در پیامشان به مناسبت شهادت شهید احمدی‌روشن فرمودند، پاسخ جمهوری اسلامی به هر گونه تهدیدی، پاسخی دندان‌شکن خواهد بود و باید منتظر مشت‌های پولادین ملت شهیدپرور ما باشند، هر چند توانستند، پیکر شهید احمدی‌روشن را عرباً عربا کنند، اما بدانند جبهه نبرد علمی ما، با شتابی بیش از پیش به سمت دستیابی به قله‌های علم در عالم، پیش خواهد رفت و نه تنها ناامیدی به خود راه نخواهد داد، بلکه عزم او، صدها و بلکه هزاران برابر خواهد بود.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول