اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز دشمن است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: ترور دانشمندان ما به دست دشمنان قسم‌خورده، نشانه و اثبات عجز و ناتوانی آنان است.

ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‎های این هفته نماز جمعه بهبهان در جمع نمازگزاران این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی یک بار دیگر رشادت‎ها و ایثارگری‎های امام حسین(ع) و یاران باوفایش را به ما یادآوری می‌کند.
وی تصریح کرد: اربعین یادآور مظلومیت و اسارت چهل‌ روزه اهل‎بیت(ع) به سرپرستی امام مظلوم شیعیان حضرت سیدالساجدین(ع) و حضرت زینب‌کبری (س) است که در راه حفظ ارزش‎های کربلا و به پاس داشتن خون شهیدان و اهداف آنها آواره و اسیر شده و توهین‎های فراوانی را به جان خریدند.
ابوعلی بر برگزاری هرچه باشکوه‎تر مراسم عزاداری این روز تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا مراسمی بدون حاشیه و شایسته اباعبدالله(ع) برای این روز تدارک دیده و در کنار برگزاری هرچه بهتر آن، دستاوردها و نکات قیام امام را بیش از پیش در زندگی خود به کار بندیم.
امام جمعه بهبهان در ادامه به هفته وقف اشاره و ضمن تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه عنوان کرد: ادارات و دستگاه‌هایی که املاک موقوفی در اختیار دارند نسبت به پرداخت به موقع اجاره آنها اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: این یک مسئله شرعی بوده و کوتاهی در آن، کوتاهی در مسایل شرعی است زیرا مبالغ جمع‎آوری شده از وقف، صرف مسائل و برنامه‎های فرهنگی، مذهبی و دیگر مسائل جامعه می‎شود.
ابوعلی همچنین با اشاره به ترور معاون بازرگانی سایت هسته‎ای نطنز در تهران اظهار کرد: وقتی دشمن به نقطه‎ای رسیده که می‎بیند شدیدترین تحریم‎ها نیز بر توانایی‎های میهن اسلامی ما اثری نداشته و دستاوردهای انقلاب هر روز بیش از گذشته تجلی پیدا می‎کند، در سنای خود به وضوح از ترور سخن می‎گوید.
خطیب جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان ما چیزی نیست جز نشانه و اثبات ناتوانی و عجز دشمنان و آنها باید بدانند که ملت ما، کشور ما و دانشمندان ما با دیدن این جنایات نه تنها قدمی باز نخواهند گشت که عزم خود را برای فتح قله‎های بیشتر علمی جزم می‎کنند.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول