اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه شهرهای سوادکوه:

هزاران «احمدی روشن» از دستاوردهای علمی ایران دفاع می‌کنند

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه شهرهای زیراب، شیرگاه و پل سفید با اشاره به ترور دانشمند جهاد علمی کشور بر تداوم راه این شهید تاکید کردند.

هزاران «احمدی روشن» از دستاوردهای علمی ایران دفاع می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر این مطلب که دستورات الهی را باید در جامعه جاری کرد، گفت: نظام جمهوری اسلامی، فلسفه عملی فقه اسلامی است.
وی افزود: مدیریت اسلامی را باید در اقتصاد، فرهنگ و جامعه خود ببینیم.
امام جمعه زیراب با تاکید بر این مطلب که مبارزه با باطل، مسرور شدن انسان‌های مومن، حمایت از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی و مقاومت در برابر دشمن از فواید اجرای احکام الهی در جامعه است، افزود: در اجرای دستورات اسلامی باید تولی و تبری را هم مورد نظر قرار دهیم.
وی با بیان این مطلب که افرادی دنیا را بر آخرت ترجیح می‌دهند و ریا، عبادت و دین را ضایع می‌کنند، خاطرنشان کرد: این افراد برای نظام اسلامی دردسر ایجاد می‌کنند و اسامی دانشمندان را برای ترور در اختیار دشمنان قرار می‌دهند.
محمودیان با اشاره به شهادت دانشمند جهاد علمی گفت: هزاران احمدی روشن از دستاوردهای جهاد علمی ایران دفاع خواهند کرد.

*جهاد علمی ایران اسلامی با سرعت به پیش می‌رود
حجت الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه نیز با تاکید بر این مطلب که تقوای الهی موجب آرامش انسان را فراهم می‌آورد، گفت: شاخصه مهم مومنین در برابر دیگران همان تقوا و پرهیزگاری است.
امام جمعه شیرگاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، گفت: راه و مسیر و شاخص های موفقیت کشور در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص شده است.
وی با بیان این مطلب که ترور دانشمند ایران اسلامی برای مایوس کردن جوانان دانشمند ما برای دستیابی به قله‌های بلند علمی است، یادآور شد: جهاد علمی ایران اسلامی در سایه رهبری مقام معظم رهبری با سرعت به پیش می‌رود.
مهدوی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: کاندیداها و طرفدارانشان، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و روح امید و تلاش و موفقیت را ترویج کنند.
وی با اشاره به اربعین حسینی و حماسه عظیم عاشورا خاطرنشان کرد: درس‌های قیام امام حسین(ع) برای همیشه تاریخ جاویدان است.


*ترور دانشمندان ایران اسلامی بیانگر یاس دشمنان است
حجت الاسلام رمضان اسکندری امام جمعه موقت پل سفید نیز در خطبه‌های این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: اجرای دستورات الهی و ترک گناهان موجب سعادت بشر را به وجود می آورد.
امام جمعه موقت پل سفید، به ایام آخر ماه صفر اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم مذهبی و دینی موجب گرامیداشت ارزش‌های انسانی و الهی را فراهم می آورد.
اسکندری با تبریک و تسلیت شهادت شهید احمدی روشن، خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان ایران اسلامی نشانه یاس و ناامیدی دشمنان برای مقابله علمی و سیاسی با نظام اسلامی است.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول