اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

ترور دانشمندان ایران نشانه عجز دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به اقدام تروریستی استکبار علیه دانشمند جوان ایرانی گفت: ترور دانشمندان ایران نشانه عجز دشمنان است.

ترور دانشمندان ایران نشانه عجز دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی با اشاره به اهمیت اربعین شهادت امام حسین (ع) به ویژگی‌های این روز پرداخت و افزود: تنها معصومی که اربعین دارد، این امام است و در کارهای مستحبی هیچ عملی به اندازه زیارت امام حسین (ع) ارزش ندارد. 
امام جمعه قیامدشت با بیان اینکه سه زیارت عاشورا، وارث و اربعین به سند معتبر از ائمه معصومین صادر شده است، به خواندن زیارت اربعین در اعمال فردا تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به اقدام تروریستی روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: ‌استکبار جهانی با توجه به اهداف از پیش طراحی شده خود سعی دارد به مبارزه علیه کشورهایی که سلطه آنان را نمی‌پذیرند، اقدام کند و در این مبارزه از هیچ جنایتی فروگذار نیست. 
شاهچراغی افزود: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس که در مقابله با ایران اسلامی با استفاده از روش‌های تحریم و تهدید نتوانستند راهی از پیش ببرند، این بار سعی دارند با حذف کردن نخبگان علمی و فرهیختگان ایران اسلامی حرکت رو به جلوی ملت ایران در دستیابی به علوم مختلف را با کندی مواجه کنند. 
امام جمعه قیامدشت اضافه کرد:‌ ترور شهید احمدی روشن در راستای این امر انجام شد تا شاید مردم ایران را در به دست آوردن حق مسلم خود از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مأیوس کنند.
وی گفت:‌ امروز تمام جهانیان به خوبی مشاهده می‌کنند که شعارهایی که استکبار در حمایت از حقوق بشر سر داده، ارزشی ندارد و آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با پرورش تروریسم دولتی سعی دارند تا به هر روش منافع خود را تأمین کنند.
امام جمعه قیامدشت بیان کرد: نهضت علمی کشور ایران اسلامی به‌ ویژه در سال‌های اخیر، از رشد و شکوفایی برخوردار بوده است و حمایت همه‌جانبه مردم از پیشرفت علمی کشور، این کشور را به هشتمین کشور هسته‌ای دنیا تبدیل کرد.
شاهچراغی گفت: دشمن باید بداند اگر پرچم پیشرفت و عظمت علمی ایران با ترور یکی از دانشمندان از دست او بیفتد، هزاران دانشمند جوان دیگر این پرچم را به دوش می‌گیرند و دشمن را مایوس می‌کنند.
امام جمعه قیامدشت در پایان با اشاره به انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات باید به شکلی انجام شود که با حضور گسترده مردم، خون تازه‌ای به پیکر انقلاب و کشور وارد شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول